Już w maju portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzy się o nowość. Na sklepowe półki trafią kultowe draże czekoladowe w wersji mini. M&M’s Minis® to znany konsumentom smak w nowej, jeszcze bardziej chrupiącej odsłonie. Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska.
M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym świecie już ponad 80 lat temu. Teraz poszerza swoją ofertę o nowy format, popularne czekoladowe drażetki w miniaturowym rozmiarze, które mogą zaskoczyć pod względem smaku i tekstury. M&M’s Minis® dostępne są w trzech formatach opakowań o gramaturze: 176 g, 70 g oraz 20 g.
Świetnie nadają się do dzielenia z innymi, samodzielnego chrupania, ale też do urozmaicenia słodkich wypieków – podobnie jak inne warianty kultowych draży.
Z początkiem maja w mediach społecznościowych ruszyła nowa kampania M&M’s®. Marka zachęca w niej do eksperymentowania w kuchni i wspólnego pieczenia wraz popularnymi influencerami. W kampanii wzięli udział Michał Korkosz (Rozkoszny), Paula Bonowicz-Golec (Wszamto), Anna Baczewska (pani.pistacja), Ania Lekka (ania.lekka), Michalina Dudowicz (inmykitchen_pl). Przepisy z wykorzystaniem różnych wariantów M&M’s® będą pojawiać się w ramach dedykowanych aktywacji na Instagramie i TikToku do końca maja. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja EssenceMediacom, za działania PR Garden of Words Group.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.