Nowości

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko

Poniedziałek, 29 kwietnia 2024
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny i zdrowy tryb życia oraz poszukują pysznych przekąsek o wysokiej zawartości białka.
Badania pokazują, że aż 69% konsumentów uważa produkty proteinowe za doskonałe źródło energii, a 61% jest zdania, że dzięki spożywanemu białku ma więcej sił. 42% ankietowanych z kolei uważa, że to właśnie białko jest najważniejszym składnikiem prawidłowo zbilansowanej diety. Marka Tarczyński wychodzi naprzeciw trendom oferując Kabanosy z kurczaka, które w 80 g produktu zawierają aż 32 g naturalnego białka. Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów w kabanosach obniżona została zawartość tłuszczu, tak by osoby dbające o linię, bez obaw mogły sięgnąć po nową przekąskę.

- Zrozumienie roli białka w diecie jest kluczowe dla utrzymania kondycji mięśniowej. Produkty z linii Tarczyński Protein, rekomendowane przez czołowy klub futbolu amerykańskiego w Europie, Panthers Wrocław, stanowią idealne rozwiązanie dla każdego, kto chce o siebie zadbać. Białko nie tylko przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej, ale też pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, co jest nieocenione zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów aktywnego trybu życia – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Inspiracja do lepszego życia

Tarczyński od lat inspiruje do podejmowania mądrych decyzji żywieniowych, mających realny wpływ na poprawę jakości życia. Wprowadzenie kabanosów Tarczyński Protein na rynek stanowi kolejny etap tej misji, polegającej na dostarczaniu przekąsek, które są nie tylko wygodne i łatwe w spożyciu, ale także wspomagają funkcjonowanie organizmu na co dzień.

Tarczy__ski_Protein.jpg



Źródło: Tarczyński
Fot: mat. prasowe



tagi: Tarczyński Protein , kabanosy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,