Heinz wprowadza do Polski nowy ketchup o smaku pikli
Środa, 24 kwietnia 2024
Firma Heinz ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowego ketchupu o smaku pikli, w sam raz na wiosenny sezon grillowy.
Najnowszy wynalazek od mistrzów sosów z Heinz łączy ponadczasową kwaskowatość keczupu pomidorowego z nieodpartym smakiem pikli i celebruje miłość, jaką Polscy darzą ogórki kiszone, korniszony i marynowane produkty.
W rzeczywistości, aż siedem milionów słoików marynowanych produktów2 jest spożywanych rocznie w całym kraju, co pokazuje, że miłość narodu do ogórków kiszonych, korniszonów i marynowanych produktów kwitnie.
Potwierdzają to nowe badania przeprowadzone za zlecenie firmy Heinz, które wykazały, że 60% Polaków je ogórki kiszone, korniszony lub marynowane produkty przynajmniej raz w tygodniu, a prawie połowa (48%) włącza je do swojej codziennej diety.
Wprowadzenie Ketchupu Heinz o Smaku Pikli obrazuje zaangażowanie Kraft Heinz w szybką innowację opartą na wnikliwych spostrzeżeniach, mającą na celu dostarczanie niezrównanych doświadczeń smakowych konsumentom na całym świecie. Ta premiera stanowi znaczący kamień milowy w nieustającej misji Kraft Heinz do podnoszenia profilów smakowych i rozszerzania swojej platformy podnoszenia smaku na całym świecie.
Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager, w Heinz powiedziała: “W firmie Heinz od ponad 150 lat jesteśmy liderem innowacji w branży spożywczej i zawsze myślimy o tym, jak możemy bawić się niepowtarzalnym smakiem naszych ketchupów.
Zważywszy na zamiłowanie Polaków do ogórków kiszonych, korniszonów oraz marynowanych produktów, wprowadzenie na polski rynek kombinacji keczupu z piklami było całkowicie uzasadnione. Mamy już doświadczenie, jeśli chodzi o produkty marynowane. Nasz założyciel, Henry J. Heinz, już w 1893 roku był znany jako „Król Pikli”, więc z pewnością wiemy co nieco o marynowanych ogórkach. Pracowaliśmy ciężko, nad udoskonaleniem najlepszej receptury i jesteśmy przekonani, że nasze nowe dzieło przyniesie radość i zadowolenie podniebieniom Polaków."
Nowy smak nie zawiera sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów i jest odpowiedni dla wegetarian oraz wegan.
Heinz Tomato Ketchup Pickle Flavour w maksymalnej rekomendowanej cenie 9,99 zł za 400ml jest już dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Ceny pozostają w wyłącznej gestii ostatecznego sprzedawcy.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.