"Nagroda PNSA jest dla nas niezwykle cenna, potwierdza bowiem, że cele, jakie sobie założyliśmy w 2009 roku, były bardzo ambitne. Po raz pierwszy znaleźliśmy się w TOP 10 największych sieci handlowych w Polsce przekraczając 2 miliardy złotych przychodów oraz liczbę ponad 2000 placówek z logo Żabki w całej Polsce. Uruchomiliśmy także nowy format sklepów Freshmarket" - mówi Arkadiusz Mościński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Żabka Polska S.A.
"Zoptymalizowaliśmy procesy sprzedażowe, wprowadziliśmy także nowoczesne rozwiązania technologiczne, zwiększając efektywność naszej pracy. Z dumą mogę powiedzieć, że dzięki ambicji doświadczonego zespołu możliwa była realizacja strategii, nawet podczas spowolnienia gospodarczego" - dodaje Arkadiusz Mościński.
Członkowie Kapituły PNSA i Komisji Sędziowskiej na podstawie zgłoszenia oraz indywidualnej prezentacji oceniali wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań.
PNSA - Polish National Sales Awards jest pionierskim przedsięwzięciem, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk.
(Maja Święcka)
tagi: Żabka ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...