"Nagroda PNSA jest dla nas niezwykle cenna, potwierdza bowiem, że cele, jakie sobie założyliśmy w 2009 roku, były bardzo ambitne. Po raz pierwszy znaleźliśmy się w TOP 10 największych sieci handlowych w Polsce przekraczając 2 miliardy złotych przychodów oraz liczbę ponad 2000 placówek z logo Żabki w całej Polsce. Uruchomiliśmy także nowy format sklepów Freshmarket" - mówi Arkadiusz Mościński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Żabka Polska S.A.
"Zoptymalizowaliśmy procesy sprzedażowe, wprowadziliśmy także nowoczesne rozwiązania technologiczne, zwiększając efektywność naszej pracy. Z dumą mogę powiedzieć, że dzięki ambicji doświadczonego zespołu możliwa była realizacja strategii, nawet podczas spowolnienia gospodarczego" - dodaje Arkadiusz Mościński.
Członkowie Kapituły PNSA i Komisji Sędziowskiej na podstawie zgłoszenia oraz indywidualnej prezentacji oceniali wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań.
PNSA - Polish National Sales Awards jest pionierskim przedsięwzięciem, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk.
(Maja Święcka)
tagi: Żabka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...