Będzie ostro i gorąco! W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
Środa, 10 kwietnia 2024
Wyraziste, intensywne i ostre jak nigdy dotąd. Takie są przekąski linii Flamin’ Hot, które wcześniej podbiły zagraniczne rynki, a teraz wkraczają do Polski. To mocna odpowiedź PepsiCo na rosnące zainteresowanie pikantnymi produktami. W pierwszych dwóch tygodniach wyłączność na sprzedaż nowej serii ma sieć Żabka.
Flamin’ Hot to pierwsza platforma multibrandowa PepsiCo, która popularne w swoich segmentach marki wzbogaca o mocno intensywne i ostre smaki. Linia obejmuje bowiem chipsy Lay’s, nachosy Doritos oraz chrupki Cheetos – zatem wszystko to, co uwielbiają i znają polscy konsumenci, lecz w nowej, pikantnej odsłonie.
Przez pierwsze dwa tygodnie od premiery (10 kwietnia) Flamin’ Hot będą dostępne wyłącznie w sieci Żabka. Po 23 kwietnia produkty trafią do sprzedaży we wszystkich sklepach w całej Polsce. Będą eksponowane w oddzielnych standach, z dedykowaną tej linii fioletową szatą graficzną, ale nie tylko – nowa odsłona przekąsek trafi również na sklepowe półki.
Polska w silnym, pikantnym trendzie
Premiera stanowi mocną odpowiedź PepsiCo na zmieniające się preferencje konsumentów. Obserwacje trendów na wielu europejskich rynkach potwierdzają, iż pikantne potrawy coraz częściej goszczą w naszych domach. Również w naszym kraju powiększa się grupa osób poszukujących ostrych i oryginalnych w smaku produktów. To między innymi efekt coraz silniejszej obecności na rynku młodszych konsumentów, Millenialsów, a zwłaszcza generacji Z, którzy inspiracji szukają w rekomendacjach influencerów i tematycznych kanałach w mediach społecznościowych.
– W PepsiCo bardzo uważnie śledzimy rynkowe trendy, na które odpowiadamy poprzez stały rozwój oferty produktowej. Platformę Flamin’ Hot zbudowaliśmy na trzech filarach. Pierwszy to multibrandowe podejście, obejmujące trzy uwielbiane przez konsumentów marki – Lay’s, Cheetos i Doritos. Drugim jest oczywiście smak – oryginalny i dostosowany do naszego konsumenta, który lubi nieoczekiwane i jest otwarty na zaskakujące doznania. Trzecim filarem jest dystynktywność platformy. Już na poziomie wizualnym Flamin' Hot wyróżnia się swoim charakterystycznym kolorem, którego nie sposób ominąć wzrokiem – zauważa Natalia Ropiak, Brand Managerka Cheetos w PepsiCo, odpowiedzialna za rynkowy debiut Flamin’ Hot w Polsce. Ostro, tak jak lubią konsumenci
Skład i smak produktów Flamin’ Hot powstają z myślą o preferencjach klientów z konkretnych rynków. Punktem wyjścia do ostatecznej receptury są precyzyjne badania i lokalne testy konsumenckie. Stąd minimalne różnice między ostrością np. na rynku amerykańskim, a ofertą kierowaną do europejskich i polskich odbiorców. Dopasowanie dotyczy bowiem takich wyróżników jak smak uzyskany dzięki pikantnemu chilli, jego głębia osiągnięta dzięki dymnym aromatom, czy specjalnie zbalansowana ostrość za sprawą nietuzinkowego połączenia kwaskowatości i słodkości.
Doświadczenia z zagranicznych rynków wskazują, że główną grupą docelową pikantnych przekąsek są przedstawiciele generacji Z i oczywiście Spicy Lovers (jak się szacuje, w Polsce to jedna czwarta konsumentów).
– To odważne jednostki. Chętne do eksperymentów. Nie boją się nowych wyzwań, mało to, stale ich szukają. Nic zatem dziwnego, że w ich repertuarze przekąskowym nie może zabraknąć bardziej intensywnych smaków. Chcemy dać im możliwość wyrażania siebie i poczucie, że są Flamin’ Hot – dodaje Natalia Ropiak.
Przekąski Flamin’ Hot produkowane są w Polsce, w fabrykach PepsiCo w Tomaszowie Mazowieckim (Cheetos), Grodzisku Mazowieckim (Lay’s) oraz Świętem (Doritos). Wejście na rynek będzie wsparte wielokanałową kampanią, obejmującą telewizję, digital i outdoor. Nie zabraknie również niestandardowych aktywacji. Główna faza kampanii przypada na czerwiec i potrwa kilka miesięcy.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.