Nowości

Nowa odsłona piwa Beck’s

Poniedziałek, 25 marca 2024
Światowy lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce o 500 ml, a także nowe dedykowane dla tej pojemności opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji.
Beck’s to piwo o aromacie bawarskiego chmielu i słodu pilzneńskiego, które charakteryzuje intensywna goryczka nadająca mu wytrawne zakończenia. Od momentu powstania w Bremie, w 1873 roku, stał się synonimem niemieckiego browarnictwa, zdobywając lojalność konsumentów w ponad 90 krajach. Jego roczna sprzedaż wynosi 7,1 mln hektolitrów .

Mimo, że piwa w puszkach od lat są istotnym segmentem rynku to ich udział w sprzedaży wciąż rośnie. Konsumenci coraz częściej wybierają produkty w takiej formie, zwracając uwagę nie tylko na komfort korzystania z tego rodzaju opakowania, ale także wygodę transportu jaką gwarantują wielopaki. AB InBev – producent marki Beck’s, kierując się trendami konsumenckimi i celami zrównoważonego rozwoju, wprowadził w tym zakresie nowe rozwiązanie. Klasyczna folia termokurczliwa zastąpiona została wygodnym, kompaktowym, pierścieniowym uchwytem, do którego produkcji zużywana jest mniejsza ilość plastiku.

Coca-Cola HBC rozszerzyła swoje portfolio o marki piwne na początku zeszłego roku. Był to kolejny krok w realizacji strategii 24/7, w ramach której firma jako wiodący partner napojowy, oferuje klientom i konsumentom pełną gamę produktów na każdą porę dnia i okazję. W kategorii piw, Coca-Cola HBC odpowiada za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing siedmiu marek od AB InBev.  








tagi: piwo , Beck’s , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,