Światowy lider niemieckich piw rozszerza portfolio na polskim rynku i wprowadza produkt w puszce o 500 ml, a także nowe dedykowane dla tej pojemności opakowanie wielopaków, redukując tym samym ilość plastiku wykorzystanego do ich produkcji.
Beck’s to piwo o aromacie bawarskiego chmielu i słodu pilzneńskiego, które charakteryzuje intensywna goryczka nadająca mu wytrawne zakończenia. Od momentu powstania w Bremie, w 1873 roku, stał się synonimem niemieckiego browarnictwa, zdobywając lojalność konsumentów w ponad 90 krajach. Jego roczna sprzedaż wynosi 7,1 mln hektolitrów .
Mimo, że piwa w puszkach od lat są istotnym segmentem rynku to ich udział w sprzedaży wciąż rośnie. Konsumenci coraz częściej wybierają produkty w takiej formie, zwracając uwagę nie tylko na komfort korzystania z tego rodzaju opakowania, ale także wygodę transportu jaką gwarantują wielopaki. AB InBev – producent marki Beck’s, kierując się trendami konsumenckimi i celami zrównoważonego rozwoju, wprowadził w tym zakresie nowe rozwiązanie. Klasyczna folia termokurczliwa zastąpiona została wygodnym, kompaktowym, pierścieniowym uchwytem, do którego produkcji zużywana jest mniejsza ilość plastiku.
Coca-Cola HBC rozszerzyła swoje portfolio o marki piwne na początku zeszłego roku. Był to kolejny krok w realizacji strategii 24/7, w ramach której firma jako wiodący partner napojowy, oferuje klientom i konsumentom pełną gamę produktów na każdą porę dnia i okazję. W kategorii piw, Coca-Cola HBC odpowiada za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing siedmiu marek od AB InBev.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.