Wszystkie turniejowe mecze zostaną rozegrane w formule streetball (tzn. na jeden kosz, trzyosobowe drużyny i jeden rezerwowy). Zawodnicy będą pogrupowani w trzy kategorie: Girls Only (dziewczyny bez podziału na kategorie wiekowe), Junior (osoby niepełnoletnie względem daty turnieju) i Open (osoby pełnoletnie).
Rozgrywki w każdej z nich odbędą się z podziałem na mecze fazy grupowej, play off i finał. Na trzy zwycięskie drużyny z każdej kategorii czekają atrakcyjne nagrody.
7Days jest sponsorem nagród w dwóch konkursach wchodzących w skład 7Days challenge. Są to Slam Dunk Contest, czyli konkurs wsadów i BIG SHOT - konkurs rzutów z połowy boiska. W jednym i drugim mogą brać udział zarówno zapisani zawodnicy, jak i osoby z publiczności.
Chętni do uczestnictwa w turnieju mogą zapisywać się poprzez specjalny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie Shoot out 2010 lub osobiście - 27 czerwca do godziny 10 w biurze zawodów. Koszt to 30 zł od drużyny w przypadku zapisu elektronicznego, a 50 zł - osobistego.
Partnerami turnieju są: UM Warszawa, PZKosz, ZTM, Koleje Mazowieckie, Fundacja Marcina Gortata MG13, You Think - park pomysłów, WNBA, UNBA, LKU oraz Stowarzyszenie Opus Humanum. Patronat medialny objęli: Radio Eska, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Zawsze Po Pierwsze i Speedballin.pl.
(Monika Dawiec)
tagi: 7Days ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...