Nowości

Żywiec wprowadza nowe warianty piw 0,0%

Czwartek, 14 marca 2024
Marka Żywiec nie przestaje wyznaczać trendów na rynku piwa w Polsce. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po piwa bezalkoholowe, wprowadza do rodziny Żywiec 0,0% ze smakiem dwa nowe warianty o zaskakujących połączeniach smakowych – Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0,0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0,0% oraz dedykowany sieci sklepów Żabka – Żywiec Mandarynaż z nutą Kardamonu 0,0%.
Zainteresowanie konsumentów kategorią piw bezalkoholowych wciąż się utrzymuje – mimo ujemnego wolumenowego trendu piwnej kategorii, piwa bezalkoholowe wykazują się stosunkową stabilnością, a wprowadzona w ubiegłym roku linia bezalkoholowych piw smakowych Żywca została bardzo pozytywnie przyjęta przez konsumentów. W 2024 marka nie zwalnia tempa i wprowadza dwie nowości o nieoczywistych smakach – Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0,0% oraz Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0,0%. Dodatkowo, w sieci sklepów Żabka pojawi się dedykowany smak – Żywiec Mandarynaż z nutą Kardamonu 0,0%. Nowe Żywce to orzeźwiające, bezalkoholowe napoje piwne o nieoczywistych połączeniach smakowych.  

– Nowości odpowiadają bezpośrednio na preferencje konsumentów poszukujących niebanalnym kombinacji smakowych, bez piwnej goryczki – mówi Marlena Krąpiec, Brand Managerka marki Żywiec. – Wciąż chcemy wyznaczać trendy na polskim rynku piwa, dlatego w tym sezonie wprowadzamy kolejne nieoczywiste smaki, aby pokryć wszystkie wiodące koszyki smakowe polskiego konsumenta – dodaje Krąpiec.

Obecnie w rodzinie Żywiec 0,0% ze smakiem znajdują się jeszcze Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0%, Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0% i Żywiec Pomelonż z nutą Cytrusów 0,0% (wariant dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka). Wszystkie piwa Żywiec 0,0% ze smakiem dostępne są w zielonych butelkach zwrotnych z papierową etykietą.



Źródło: Żywiec
Fot: mat. prasowe



tagi: Żywiec , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,