Marketing

Jacobs z nową platformą komunikacyjną „Doceniaj to, co wspaniałe”

Środa, 21 lutego 2024
W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Marka Jacobs, została stworzona przez Johanna Jacobsa w 1895 roku i od tego czasu udoskonala kawę i jej wyjątkowy aromat, tak aby mogły jeszcze bardziej zachwycać. Marka rozpoczęła nową kampanię „Doceniaj to, co wspaniałe”. Jacobs, poprzez każdą filiżankę kawy, inspiruje do zauważania wspaniałych rzeczy wokół nas i w swojej nowej komunikacji pokazuje, że wyjątkowość możemy znaleźć wszędzie, nawet gdy wydaje nam się, że w naszym życiu nie dzieje się nic szczególnego. Dzięki zauważaniu i docenianiu zaczynamy żyć pełniej.

Nowej komunikacji marki towarzyszy też zmiana identyfikacji wizualnej opakowań następujących wariantów kaw: R&G: Kronung 100g/250g/275g/500g, Instant: Cronat Gold 100g/200g; Kronung 100g/200g.

Pierwsza odsłona najnowszej kampanii komunikacyjnej marki Jacobs „Doceniaj to, co wspaniałe”, wystartowała 1 lutego i poprzez dobór odpowiednich touchpointów, jest silnie widoczna na każdym etapie „podróży” konsumenta z marką.  Kampania jest promowana szeroko w TV, kanałach digital m.in. YouTube, BVOD, portalach horyzontalnych, rich media, programmatic, social media, jak również poprzez materiały POS w sklepach stacjonarnych.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media, natomiast kreację przygotowała agencja Hercules Transforming Communication.

Jacobs.jpg

Jacobs_2.jpg

Link do spotu TV&OLV: https://www.youtube.com/watch?v=Qc5WW1SJmdc  

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.



Źródło: Havas Media
Fot: mat. prasowe





tagi: Jacobs , platforma komunikacyjna , Doceniaj to , co wspaniałe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,