Nowości

Słodka Wielkanoc z produktami Colian

Wtorek, 20 lutego 2024
Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki.
Sezonowe hity i nowości

Tegoroczną nowością w ofercie Colian jest Zając Grześki z czekolady mlecznej z chrupiącym nadzieniem. Zabawna postać sygnowana charakterystyczną dla marki literą „G” to doskonała przekąska, a także idealny dodatek do świątecznego koszyczka. Z powodzeniem trafi w gusta zarówno młodszych jak i starszych konsumentów, którzy cenią sobie dystans i nowoczesną formę podania produktu.

1.JPG
Zając Grześki, 29 g, sugerowana cena detaliczna: 2,49 zł/szt.


Corocznym hitem sprzedażowym Colian są Figurki Goplana o smaku karmelowym z postaciami zajączka, kurczaczka i baranka. Kolekcja dziewięciu postaci sprawdzi się jako dekoracja świątecznego stołu, uzupełnienie koszyczka lub indywidualna, słodka przekąska do kawy.

2.JPG
Figurki Goplana o smaku karmelowym, 30 g, sugerowana cena detaliczna: 1,59 zł/szt.


Limitowane edycje

Wielkanoc to czas, w którym konsumenci poszukują produktów w okazjonalnych opakowaniach. Spełniając te oczekiwania, Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia wychodzą z propozycją eleganckich pisanek opatrzonych charakterystycznymi dla marek motywami graficznymi. Sezonowa puszka może posłużyć jako świąteczna dekoracja, element wielkanocnego stroika lub bardzo stylowy prezent.

3.JPG
Śliwka Nałęczowska, 150 g,
Złota Wiśnia, 146 g, sugerowana cena detaliczna: 24,90 zł

Czekoladki z chrupiącymi drobinkami w dwóch wiosennych smakach – to nietypowa propozycja marki Goplana zamknięta w eleganckich kartonikach z nowoczesną szatą graficzną. Wariant o smaku pomarańczowym z mleczną czekoladą pokochają miłośnicy soczystych cytrusów. Natomiast drugi trafi w gusta osób preferujących wyrafinowane połączenia, takie jak niezwykła kombinacja mięty i czekolady deserowej. Dzięki oryginalnej tacce oraz stylowo ułożonym czekoladkom mogą pojawić się one na stole również jako dopełnienie świątecznej dekoracji.

4.JPG
Czekoladki mleczne o smaku pomarańczowym z chrupiącymi drobinkami, 162 g,
Czekoladki o smaku miętowym z chrupiącymi drobinkami, 162 g
Sugerowana cena detaliczna: 19,99 zł

Wśród propozycji marki Goplana znajdują się także: Czekolada Goplana Śmietankowa 40% oraz Czekolada Goplana Klasyczna Mocno Gorzka 75%, po które warto sięgnąć podczas wypoczynku przy świątecznej kawie lub wręczyć jako mały podarunek amatorom klasycznych słodyczy.

5.JPG
Czekolada Goplana śmietankowa 40%, sugerowana cena detaliczna: 4,99 zł
Czekolada Goplana Klasyczna Mocno Gorzka 75%, sugerowana cena detaliczna:4,99 zł


Dla miłośników wafli, które mus schrupać zanim znikną polecają się Familijne w limitowanym smaku Malina & Mascarpone. Owocowe nuty idealnie wpisują się w oczekiwania konsumentów, którzy po długiej ziemie poszukują wiosennych, lekkich słodyczy.

6.JPG
Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone, 140 g, sugerowana cena detaliczna: 5,35 zł


Migdały w mlecznej czekoladzie z cynamonem od Jutrzenki to z kolei produkt, który może trafić do koszyczka w roli świątecznego jajka. Zasmakuje każdemu – jest obłędnie pyszny i w sam raz na jeden raz. Dodatek cynamonu czyni go unikalnym.

7.JPG
Migdały w białej czekoladzie z cynamonem Jutrzenka, 80 g, sugerowana cena detaliczna: 6,50 zł


Klasyki Colian z oferty całorocznej

Wielkanocną ofertę Colian uzupełniają całoroczne klasyk: Galaretki Mella od Goplany w czterech owocowych smakach, szeroka oferta bakalii w czekoladzie marki Jutrzenka, Mini Grześki w czekoladzie deserowej, a także żelki Miśki, żelki Akuku! oraz Złote Praliny od Solidarności.



Źródlo: Kolterman Media Communications
Fot: mat. prasowe


tagi: Wielkanoc , Colian , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,