Auto

Circle K wprowadza karty podarunkowe

Poniedziałek, 12 lutego 2024
Circle K rozszerza swoją ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych o karty podarunkowe, którymi można zapłacić za tankowanie, myjnię automatyczną, produkty spożywcze ze sklepu oraz przekąski i napoje z oferty gastronomicznej zarówno w polskich sklepach sieci, jak i za granicą. Najnowszy produkt firmy można zakupić stacjonarnie lub online, spersonalizować, a także zaplanować jego dostawę na konkretną datę i godzinę.
Kanadyjska sieć Circle K, działająca w formacie convenience, stale wdraża nowe rozwiązania i produkty, mające na celu zapewnienie komfortu swoim klientom. Obecnie firma wdraża najnowszy produkt – karty podarunkowe, które są nie tylko pomysłem na praktyczny prezent na każdą okazję, ale także atrakcyjnym benefitem pracowniczym. Oferta jest dostępna online oraz na stacjach w Polsce i Europie dla klientów indywidualnych oraz w sprzedaży B2B dla firm. Wdrożenie kart podarunkowych przez Circle K jest również odpowiedzią na obserwowane trendy – według prognoz rynek kart podarunkowych w Polsce ma wzrosnąć z ponad 1,6 mln dolarów w 2023 r. do ok. 2,33 mln dolarów w 2027 roku1.

– Naszym celem jest dostarczanie produktów i usług, które są nie tylko wysokiej jakości, ale także przyjazne użytkownikom i łatwo dostępne. Nowe karty podarunkowe wpisują się w tę filozofię, oferując naszym klientom wygodne i elastyczne zakupy, zarówno w naszych polskich, jak i europejskich sklepach. Stale rozszerzamy naszą ofertę, aby klienci na stacjach Circle K mogli nie tylko zatankować, ale także zjeść dobry posiłek, kupić świeże produkty, a od teraz także znaleźć inspirację na prezent – podkreśla Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.

Karty są już dostępne w sprzedaży na stacjach Circle K w Polsce i Europie, a także na stronie internetowej. Produkt można spersonalizować w zależności od okazji, np. na walentynki czy urodziny. Klienci kupujący stacjonarnie mają do wyboru 7 wzorów, z kolei online – 13. Kartę można pobrać w formie wydruku, przesłać obdarowanej osobie za pośrednictwem SMS-a lub maila z dołączoną krótką wiadomością, a także zaplanować datę oraz godzinę wysyłki. Przedpłacone bony umożliwiają płatność m.in. za kawy mleczne i czarne, produkty z oferty gastronomicznej, jak Hot Dogi i burgery, myjnię automatyczną czy paliwo.

Aby móc korzystać z karty w Polsce i w Europie, wystarczy ją jednorazowo doładować lub skonfigurować automatyczne doładowywanie kwotą od 50 do 400 zł. Szczegóły oraz regulamin są dostępne na stronie internetowej Circle K.

Circle_K_wprowadza_karty_podarunkowe_Materia___Prasowy_1.jpg



1  Źródło: https://www.businesswire.com/news/home/20230519005224/en/Poland-Gift-Card-and-Incentive-Card-Market-Intelligence-and-Future-Growth-Dynamics-Databook-2018-2022-2023-2027---ResearchAndMarkets.com



Źródło: Inizio Group
Fot: mat. prasowe


tagi: Circle K , karty podarunkowe , motoryzacja , handel , sprzedaż , auto ,