Jak pokazują badania, marka Ptasie Mleczko jest doskonale znana przez Polaków w każdym wieku. Kojarzy się z przyjemnością, delikatnością i świetnym sposobem na relaks. Wersja Ptasiego Mleczka - Dwa Paluszki pozwala cieszyć się produktem, kiedy tylko ma się na niego ochotę.
Dużą paczką można podzielić się z najbliższymi. Za to Dwa Paluszki mają służyć zaspokojeniu spontanicznej potrzeby na sprawienie sobie małej przyjemności w każdej chwili w ciągu dnia.
Wybrana spośród społeczności Ekspertów Streetcom grupa kobiet z całej Polski, spełniających kryteria grupy docelowej, otrzymała Paczki Ambasadorek. W każdej paczce znajduje się 16 opakowań Ptasiego Mleczka - 6 dla Eksperta i 10 do przekazania znajomym.
Dzięki tej akcji Wedel chce zbudować naturalną więź pomiędzy Eksperatami a marką. Zaangażowanie uczestników kampanii w naturalne rekomendowanie ma spowodować, że konsumenci chętniej będą sięgać po Ptasie Mleczko w nowej formie.
Ze względu na poręczny kształt i wielkość, słodkie paluszki można zabrać ze sobą wszędzie i smakować w dowolnym miejscu lub sytuacji, co sprzyja rozprzestrzenianiu się rekomendacji. Dodatkowo Eksperci mogą wymieniać się opiniami na forum kampanii na stronie streetcom.pl oraz na stronie Wedla na Facebooku (facebook.com/czekolada), która jest pełna czekoladowych ciekawostek.
Dzięki szczegółowym raportom z rozmów uczestników akcji, firma Wedel będzie mogła poznać opinie i uwagi konsumentów oraz precyzyjnie oszacować efekty kampanii.
(Monika Dawiec)
tagi: Streetcom ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...