Duuuży mus od Kubusia. Owocowa przekąska dla najmłodszych
Poniedziałek, 22 stycznia 2024
Kubuś jako pierwsza marka z produktami dla dzieci wprowadza na rynek duże musy. Owocowa przekąska dla najmłodszych w wygodnym pouchu od Kubusia, to aż 200 g pysznego musu bez dodatku cukru!
W odpowiedzi na potrzeby rodziców, którzy cenią sobie wygodne i smaczne rozwiązania, marka Kubuś wprowadza na rynek duuuże musy dla dzieci. Tubka o gramaturze aż 200 g to prosty skład max dwóch owoców i ulubiony smak najmłodszych, który starcza na dłużej. Duuuże musy od Kubusia o trzech pysznych smakach – jabłko, jabłko-brzoskwinia oraz jabłko-mango – to sprawdzona przekąska w szkole, na wycieczce czy pomiędzy posiłkami. Podany w atrakcyjnej dla dzieci formie, nowy większy mus od Kubusia to duża porcja owoców bez dodatku cukru.
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: pouch 200g Typ i wielkość opakowania zbiorczego: karton 10 szt. Cena sugerowana na półce: 3,49 zł
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.