Grupa Makarony Polskie zanotowała w maju 77% wzrost sprzedaży w ujęciu wartościowym w kategorii dań gotowych, dżemów, sosów i konserw. W tym czasie Spółka sprzedała produkty tej kategorii za 2 919 mln zł., w stosunku do 1 653 mln zł. w analogicznym okresie 2009 roku.
W ujęciu ilościowym sprzedaż produktów ww. kategorii wzrosła o 138% i wyniosła 846 ton
w stosunku do 355 ton w maju ubiegłego roku.
(maj)
tagi: Makarony Polskie ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...