Grupa Makarony Polskie zanotowała w maju 77% wzrost sprzedaży w ujęciu wartościowym w kategorii dań gotowych, dżemów, sosów i konserw. W tym czasie Spółka sprzedała produkty tej kategorii za 2 919 mln zł., w stosunku do 1 653 mln zł. w analogicznym okresie 2009 roku.
W ujęciu ilościowym sprzedaż produktów ww. kategorii wzrosła o 138% i wyniosła 846 ton
w stosunku do 355 ton w maju ubiegłego roku.
(maj)
tagi: Makarony Polskie ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...