Grupa Makarony Polskie zanotowała w maju 77% wzrost sprzedaży w ujęciu wartościowym w kategorii dań gotowych, dżemów, sosów i konserw. W tym czasie Spółka sprzedała produkty tej kategorii za 2 919 mln zł., w stosunku do 1 653 mln zł. w analogicznym okresie 2009 roku.
W ujęciu ilościowym sprzedaż produktów ww. kategorii wzrosła o 138% i wyniosła 846 ton
w stosunku do 355 ton w maju ubiegłego roku.
(maj)
tagi: Makarony Polskie ,
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...