W maju trzy, orzeźwiające smaki CIN&CIN: Cherry (z nutą wiśni), OranCini (o smaku pomarańczowym) i LemonCini (cytrynowy), pojawiły się na rynku w nowych butelkach o pojemności 500 ml. Nowe CIN&CIN doskonale sprawdzą się na plażowym party czy podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Kampania kierowana jest do kobiet niezależnych, pewnych siebie, chcących podkreślać swój dobry smak we wszystkich sferach swojego życia.
Intensywna akcja promocyjna „CIN CIN Moje Smaki", wspierająca sprzedaż letnich CIN&CIN w nowych opakowaniach, będzie prowadzona kanałem nowoczesnym - w dużych sieciach handlowych (m.in. Tesco, Real, Makro, Cash&Carry, Auchan, Carrefour) i tradycyjnym - w wybranych sklepach na terenie całego kraju.
W super- i hipermarketach, usytuowanych przede wszystkim w miejscowościach nadmorskich, są planowane dodatkowo animacje z udziałem hostess. Ponadto w ponad 1000 sklepach w rejonach turystycznych dystrybuowane będą gadżety i materiały POS.
Dodatkowo promocji towarzyszą działania wizerunkowe na internetowym portalu społecznościowym FaceBook.
Kampania marketingowa „CIN CIN Moje Smaki" potrwa cztery miesiące.
INFORMACJA HANDLOWA
(Monika Dawiec)
tagi: Cin Cin ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...