W maju trzy, orzeźwiające smaki CIN&CIN: Cherry (z nutą wiśni), OranCini (o smaku pomarańczowym) i LemonCini (cytrynowy), pojawiły się na rynku w nowych butelkach o pojemności 500 ml. Nowe CIN&CIN doskonale sprawdzą się na plażowym party czy podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Kampania kierowana jest do kobiet niezależnych, pewnych siebie, chcących podkreślać swój dobry smak we wszystkich sferach swojego życia.
Intensywna akcja promocyjna „CIN CIN Moje Smaki", wspierająca sprzedaż letnich CIN&CIN w nowych opakowaniach, będzie prowadzona kanałem nowoczesnym - w dużych sieciach handlowych (m.in. Tesco, Real, Makro, Cash&Carry, Auchan, Carrefour) i tradycyjnym - w wybranych sklepach na terenie całego kraju.
W super- i hipermarketach, usytuowanych przede wszystkim w miejscowościach nadmorskich, są planowane dodatkowo animacje z udziałem hostess. Ponadto w ponad 1000 sklepach w rejonach turystycznych dystrybuowane będą gadżety i materiały POS.
Dodatkowo promocji towarzyszą działania wizerunkowe na internetowym portalu społecznościowym FaceBook.
Kampania marketingowa „CIN CIN Moje Smaki" potrwa cztery miesiące.
INFORMACJA HANDLOWA
(Monika Dawiec)
tagi: Cin Cin ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...