Nowości

CIN CIN Moje Smaki!

Piątek, 11 czerwca 2010
„CIN CIN Moje Smaki" - pod takim hasłem rozpoczyna się w czerwcu kampania promująca wejście na rynek CIN&CIN w nowych, półlitrowych opakowaniach. Owocową słodycz CIN&CIN można nabyć w 3 orzeźwiających smakach: Cherry, OranCini i LemonCini. Promocja CIN&CIN w nowych, półlitrowych butelkach prowadzona będzie w kanałach: nowoczesnym i tradycyjnym. W ramach kampanii marketingowej planowane są działania BTL, a także działania wizerunkowe w Internecie.

W maju trzy, orzeźwiające smaki CIN&CIN: Cherry (z nutą wiśni), OranCini (o smaku pomarańczowym) i LemonCini (cytrynowy), pojawiły się na rynku w nowych butelkach o pojemności 500 ml. Nowe CIN&CIN doskonale sprawdzą się na plażowym party czy podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Kampania kierowana jest do kobiet niezależnych, pewnych siebie, chcących podkreślać swój dobry smak we wszystkich sferach swojego życia.

Intensywna akcja promocyjna „CIN CIN Moje Smaki", wspierająca sprzedaż letnich CIN&CIN w nowych opakowaniach, będzie prowadzona kanałem nowoczesnym - w dużych sieciach handlowych (m.in. Tesco, Real, Makro, Cash&Carry, Auchan, Carrefour)  i tradycyjnym - w wybranych sklepach na terenie całego kraju.

W super- i hipermarketach, usytuowanych przede wszystkim w miejscowościach nadmorskich, są planowane dodatkowo animacje z udziałem hostess. Ponadto w ponad 1000 sklepach w rejonach turystycznych dystrybuowane będą gadżety i materiały POS.

Dodatkowo promocji towarzyszą działania wizerunkowe na internetowym portalu społecznościowym FaceBook.

Kampania marketingowa „CIN CIN Moje Smaki" potrwa cztery miesiące.

INFORMACJA HANDLOWA 

(Monika Dawiec)

tagi: Cin Cin ,