Na półkach znajdą się dwa napoje gazowane o smaku truskawek i cytrusów oraz trzy napoje mleczne o smaku bananowym, jagodowym, a także wyjątkowa propozycja – napój mleczny w kolorze czarnym o smaku czekoladowo-orzechowym. Grupę docelową napojów stanowią dzieci i młodzież, a także dorośli, którzy pamiętają pierwszą ekranizację „Akademii Pana Kleksa”.
- Ze względu na młodszych odbiorców postawiliśmy na słodycz z natury. Napoje gazowane zawierają wyłącznie cukry pochodzące z soków i ekstraktów owocowych. Mają niską wartość kaloryczną, czysty skład, krótką etykietę i są zdrowszą alternatywą dla dzieci i młodzieży, w porównaniu z napojami słodzonymi cukrem. Kolor uzyskaliśmy dzięki naturalnym koncentratom barwiącym z marchwi i krokosza. Natomiast napoje mleczne posłodziliśmy miodem i wzbogaciliśmy wit. D3 i wit. K2, które pomagają w utrzymaniu zdrowych kości. Białym krukiem projektu jest pierwsze na polskim rynku czarne mleko. Napój intryguje nietypową barwą i smakiem, pobudza zmysły – mówi Katarzyna Kardas, główny technolog Krynicy Vitamin.
Krynica Vitamin planuje dystrybucję napojów w handlu nowoczesnym i tradycyjnym. W pierwszej kolejności fani „Akademii Pana Kleksa” znajdą napoje w sieci handlowej Dino.
- Zapraszamy sieci handlowe do współpracy. Produkty licencyjne przyciągają konsumentów i uatrakcyjniają półkę sklepową. Proponujemy ekspozycję napojów, dopasowaną do formatów i potrzeb naszych klientów, m.in. gotowe standy ze zmiksowanymi napojami, zarówno na ćwierćpalecie, jak i półpalecie. Wierzymy, że nowa odsłona „Akademii Pana Kleksa” stanie się równie kultowa, jak ekranizacja sprzed 40 lat, a wraz z rosnącą rozpoznawalnością bohaterów filmu, projekt odniesie komercyjny sukces – mówi Tomasz Bigaj, Key Account Manager z Krynicy Vitamin.
Krynica Vitamin odpowiada za stworzenie całego konceptu. Napoje są w puszkach o pojemności 250 ml. Na etykiecie znajdują się bohaterowie „Akademii Pana Kleksa”, jak Ada Niezgódka czy Pan Kleks.
- Produkty z wizerunkiem lubianych bohaterów są atrakcyjne dla konsumentów. Chcemy zbudować emocjonalną więź z odbiorcami. Nie bez znaczenia jest też sentyment zakupowy dorosłych, którzy oglądali pierwszą ekranizację „Akademii Pana Kleksa” – dodaje Tomasz Bigaj.
Krynica Vitamin planuje wdrożenie kolejnych produktów z wizerunkami bohaterów „Akademii Pana Kleksa”, wierząc w komercyjny sukces filmu.
Krynica Vitamin jest notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych producentem napojów bezalkoholowych gazowanych, energetyzujących i funkcjonalnych, a także mleczno-kawowych oraz spirytusowych niskoprocentowych.
Źródło: Krynica Vitamin
Fot: mat. prasowe