Nowości

Czekoladowy smak świąt z KAMIS

Środa, 20 grudnia 2023
Czas świątecznych przygotowań to szczególny okres w roku, dlatego warto mieć pod ręką sprawdzoną markę, która nada świętom dokładnie taki smak jak lubimy. A KAMIS po raz kolejny udowadnia, że zna się nie tylko na dodawaniu smaku, ale wie też jak zadbać o wygodę. Poznaj nową linię czekolad KAMIS do wypieków i deserów, i poczuj magię Świąt!
Czy wiecie, że statystyczny Polak w 2021 roku zjadł średnio 5,7 kg czekolady? A ta ilość cały czas rośnie! Czekolada jest też jednym z 3 najczęściej używanych składników do wypieków przez kulinarnych twórców ciast i deserów1.

Słodkie święta z KAMIS

W obliczu tych statystyk nie może dziwić fakt, że to właśnie wypieki z czekoladą są jednymi z cieszących się w Polsce największą popularnością. A na świątecznym stole jest to po prostu „must have”2. Przygotowujemy je z myślą o najbliższych, starając się dostarczyć im wyłącznie tego, co najlepsze. Ceniona przez Polaków marka KAMIS udowodniła już nie raz, że doskonale zna się nie tylko na dodawaniu smaku potrawom, ale również deserom. A to dzięki dostępnym już od jakiegoś czasu na rynku produktom do słodkich wypieków - pełnym smaku, bez sztucznych dodatków i przede wszystkim o znanym pochodzeniu!

Teraz KAMIS rozszerza swoją ofertę produktów do wypieków i deserów o czekoladowe krople i kawałki, aby dać swoim sympatykom wygodny produkt o wysokiej jakości. Nowe kawałki czekolady do wypieków to czekolada z pozyskiwanego odpowiedzialnie, wysokiej jakości kakao i z prawdziwym waniliowym aromatem.

Na rynku wypieków brakowało realnego wyboru wygodnych rozwiązań wspierających nas w kuchni. Wprowadzając do naszej oferty czekoladowe dodatki pragniemy wypełnić tę lukę. Jednocześnie możemy w ten sposób ułatwić świąteczne przygotowania, oferując produkty o prostym zastosowaniu. Nasze czekoladowe kawałki nie tylko przyspieszają pieczenie, zmniejszając ilość koniecznej pracy, ale również ułatwiają dozowanie i ograniczają bałagan w kuchni. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu dobrze znamy się na dodawaniu smaku i możemy inspirować naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że nowe produkty zagoszczą w świątecznych kuchniach – mówi Karolina Sokołowska, Senior Brand Manager Kamis Herbs & Spices.

Czekoladowe nowości

Nowa linia produktów KAMIS to prawdziwa czekolada, która zaspokoi oczekiwania nawet najbardziej wymagających smakoszy. Marka, z myślą o swoich sympatykach, stworzyła różnorodną ofertę, umożliwiając każde nadanie wypiekom ulubionego smaku. Czekoladowe krople dostępne są w opcjach: Czekolada Ciemna, Czekolada Mleczna oraz Czekolada Biała. Natomiast Duże Kawałki to: Czekolada Ciemna i Trzy Czekolady (mix trzech rodzajów czekolad).

Za ich wyjątkowy zapach i smak odpowiadają starannie wyselekcjonowane składniki, m.in. najwyższej jakości kakao (aż 50 % w czekoladzie ciemnej i 30 % w mlecznej) oraz naturalny aromat waniliowy. Produkty są bez dodatku oleju palmowego, zagęstników czy wzmacniaczy smaku.

W tym świątecznym okresie niezwykle istotny jest czas, a sporo spędzamy go wtedy w kuchni – gotując, piekąc i sprzątając. Dzięki gotowym równym kawałkom z czekoladowego portfolio KAMIS możemy go sporo zaoszczędzić.

Czekoladowe kawałki to pewny efekt - wyczuwalne, widoczne kawałki czekolady w wypiekach, które nie rozpuszczają się zupełnie. To nie tylko gwarancja smaku, ale także komfortu stosowania.

Świąteczne inspiracje

Nowe czekoladowe produkty KAMIS sprawdzą się jako dodatek do ciast czy wypieków, ale to nie wszystko! Można je także rozpuścić i użyć jako polewę do naleśników lub świeżych owoców. Albo wykorzystać jako chrupiący i pełen smaku dodatek do ulubionego deseru, lodów, jogurtu czy porannej owsianki. Możliwości jest mnóstwo, a święta to doskonała okazja do eksperymentowania!

Więcej inspiracji z wykorzystaniem produktów od marki KAMIS można znaleźć na: https://www.kamis.pl/przepisy.



Źródło: Great Minds
Fot: mat. prasowe




1  Raport „Światowy i polski rynek czekolady”, Euromonitor, 2023-2027
2  Raport „Purpose-Led Performance”, McCormick & Company, 2021



tagi: KAMIS , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,