Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Jest synonimem elegancji i dobrego smaku. Doskonałe w roli prezentu, i to zarówno dla bliskich, jak i partnerów biznesowych. Wino. Jak w gąszczu propozycji wybrać to idealne?
- Wino to bez dwóch zdań doskonały wybór na świąteczny prezent - przekonuje Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.
- Ten trunek od wielu już lat niezmiennie pozostaje synonimem elegancji i dobrego smaku. Szukając wina dla znawców, warto skierować uwagę w stronę wielkich i prestiżowych regionów winiarskich, które słyną z produkcji najlepszych win na świecie. Burgundia i Piemont to synonim najwyższej jakości, a wina pochodzące z tych regionów są nie bez powodu uważane za wyjątkowe. W tym kontekście nie można również zapomnieć o szampanie. Bezsprzecznie każdy obdarowany takim prezentem doceni jakość i prestiż - uważa Ekspert.
- Generalnie wina musujące są świetnym wyborem na świąteczny prezent. Dobre włoskie prosecco od cenionego producenta czy wielowymiarowa i elegancka hiszpańska cava ucieszą z pewnością niejedno podniebienie. Wiele opcji prezentowych znajduje się również w kategorii win czerwonych. Trunki z tak popularnych regionów jak Bordeaux, Rioja czy Toskania zawsze powodują szybsze bicie serca. Swoje skarby skrywa również Ameryka. Z tej północnej polecam kalifornijskie wina ze szczepu cabernet sauvignon lub zinfandel, zaś z tej południowej - argentyńską interpretację wina z odmiany malbec. Klasycznie, elegancko i co równie ważne - bardzo smacznie - dodaje Tomasz Potrzebowski.
Dobrym pomysłem dla wszystkich „Mikołajów” są gotowe zestawy prezentowe. W okresie świąteczno-noworocznym można je znaleźć na wszystkich półkach sklepowych. W swoim ofercie ma je także firma Henkell Freixenet Polska, lider segmentu prosecco w Polsce .
- Na naszych świątecznych ekspozycjach w największych sklepach sieciowych konsumenci znajdą zarówno limitowane edycje zestawów prezentowych, jak i ozdobione świąteczną kokardą butelki ulubionego prosecco Polaków - Mionetto - mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. - Co więcej, ekspozycje wyposażyliśmy w specjalne torebki prezentowe, które są dodatkiem do zakupów i finalnie - gotowym pomysłem na świąteczny prezent. Jest też coś dla wszystkich miłośników luksusu - limitowana edycja Mionetto z kolekcji „Luxury” zamknięte w eleganckim opakowaniu. To nowość na polskim rynku - dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.
Choć wina musujące, z prosecco na czele, to już w zasadzie produkt całoroczny, czas świąteczno-noworoczny jest dla nich szczególnym momentem. Wystrzał korka od wina musującego to nieodłączny element celebracji i spotkań z najbliższymi.
- To bąbelki podkreślają niezwykłość chwil, tych mniejszych i większych, tych publicznych i tych bardzo prywatnych. W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania - podsumowuje Tomasz Potrzebowski.
Źródło: ZP Polska Rada Winiarstwa Fot: mat. prasowe
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.