Radę tworzy 10 prezesów Spółdzielni. Zostali oni wyłonieni przez Zarząd PSD i Regionalne Grupy Doradcze, na podstawie kryterium geograficznego oraz potencjału sprzedaży. Dzięki temu swoją reprezentację w Radzie mają nie tylko wszystkie makroregiony, ale też zróżnicowane pod względem wielkości i wyników spółdzielnie - zarówno małe, średnie, jak i największe.
„Do zadań Rady Prezesów należy głównie opiniowanie i pomoc w realizacji celów strategicznych, takich jak np. wybór logo sieci, reprezentowanie spółdzielni współpracujących z PSD przed organami Krajowego Związku Rewizyjnego, czy kwartalna ocena współpracy w ramach Partnerskiego Serwisu Detalicznego" - mówi Małgorzata Więch, członek zarządu PSD (na zdjęciu).
W skład Rady Prezesów weszli między innymi prezesi: Wojciech Gach z Zakopanego, Krzysztof Zając z Chełma, Barbara Sulewska z Grajewa, Kazimierz Małecki ze Sławna i Władysław Sulewski z Kościerzyny. Rada jeszcze w czerwcu wybierze swojego przewodniczącego, który zostanie upoważniony do zwoływania posiedzeń po każdym kwartale i na wniosek zarządu PSD.
Partnerski Serwis Detaliczny to spółka skupiająca się na pracy na rzecz Spółdzielni Społem. Wspiera je głównie w aspekcie handlowym, zawierając w imieniu PSS umowy z producentami. Dodatkowo PSD zapewnia spółdzielniom także wsparcie marketingowe, pomoc w organizacji przestrzeni sklepowej, wyposażeniu placówek, szkoleniu personelu i analizach handlowych.
PSD współpracuje obecnie z 53 spółdzielniami. W całym kraju zarządzają one siecią ponad 450 placówek handlowych.
(Maja Święcka)
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...