Nowości

SPAR rozszerza ofertę marki własnej

Poniedziałek, 11 grudnia 2023
Sieć SPAR w ciągu ostatnich 4 miesięcy wprowadziła 80 nowych produktów pod marką własną. Nowości dostępne są w wielu kategoriach i obejmują: warzywa, sosy, budynie, kakao i czekoladę, owsiankę instant oraz jako danie gotowe, ciastka, wafle, orzechowe batony, krakersy, sezamki, soki, a także produkty non food, jak pasty do zębów, torebki prezentowe czy pieluchy dla dzieci. W ciągu ostatnich 6 miesięcy SPAR zaoferował klientom aż 150 nowych indeksów w ramach marki własnej, produkowanych w większości we współpracy z polskimi producentami.
Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

„Wiemy, że szeroka oferta marki własnej to duży atut naszej sieci. Sytuacja makroekonomiczna w Polsce skłania Polaków do kupowania produktów w atrakcyjnych cenach, jednocześnie nie rezygnując z ich jakości. Jesteśmy dumni z naszej marki własnej – sami też chętnie ją kupujemy, bo wiemy, że są to bardzo dobre produkty. Ważne są też długoterminowe relacje, jakie zbudowaliśmy z naszymi dostawcami – polskimi producentami” – mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Ponadto SPAR Polska nawiązała współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.

Lista nowości pod marką SPAR:
  • Wafle ryżowe – chrupiące, delikatne w smaku z powodzeniem mogą zastąpić pieczywo lub stanowić samodzielną przekąskę.
  • Wafle ryżowe z czekoladą – dzięki pysznej mlecznej czekoladzie wafle ryżowe stanowią świetną propozycję zarówno na drugie śniadanie, jak i na deser.
  • Owsianki instant – szybkie w przygotowaniu i pożywne danie. Owsiankę wystarczy zalać wrzątkiem i odczekać chwilę.
  • Ciasteczka zbożowe – smaczna, lekko słodka przekąska to świetna propozycja dla osób poszukujących zdrowszych wersji ciastek.
  • Sezamki – większe niż standardowe, mają ciekawe dodatki jak żurawina, orzechy laskowe, bądź czarny sezam.
  • Budyń bez dodatku cukru, aby każdy dostosował jego ilość do swojego gustu.
  • Kakao – składnik wielu domowych wypieków.
  • Soki marchwiowe – gęste, naturalnie słodkie soki przecierowe marchwiowo-owocowe to doskonały napój w okresie jesienno-zimowym. Soki zostały wzbogacone dodatkowo witaminą C.
  • Świeże pieczarki – całe 500 g oraz krojone 250 g.
  • Zielenina – koperek, natkę pietruszki oraz szczypiorek.
  • Owsianki fresh to go – gotowe w dwóch wariantach smakowych: z malinami oraz z mango i marakują.
  • Torebki prezentowe w czterech rozmiarach. Piękne opakowanie prezentu na każdą okazję.
  • Ciastka, krakersy, gorąca czekolada z importu
  • Orzechowe batony SPAR Natural są organiczne i nie zawierają glutenu.
  • Orzeszki wasabi – prażone orzeszki ziemne w chrupiącej i pikantnej panierce.
  • Wafle z karmelem– słodka przekąska w stylu holenderskim
  • Sok z cytryny – to wygodne rozwiązanie bez potrzeby krojenia i wyciskania cytryny.
  • Sosy do gotowania – trzy azjatyckie smaki oraz jeden meksykański to świetne propozycje do przygotowania egzotycznych obiadów.
  • Pieluchy dla dzieci – chłonne do 12 godzin w dzień i w nocy, posiadają wskaźnik wilgotności. Przebadane dermatologicznie, bez chloru, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznej skóry.
  • Higiena jamy ustnej – nić dentystyczna i pasty do zębów. Woskowana, miętowa nić dentystyczna w opakowaniu 2 szt. o łącznej długości 100 m pozwoli zadbać o higienę zębów całej rodziny. Pasty do zębów w najpopularniejszych wariantach z fluorem oraz wybielająca to podstawa codziennej higieny jamy ustnej.




Źródło: GENESIS
Fot: mat. prasowe



tagi: SPAR , marka własna , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,