Nowości

Licencjonowane produkty WOŚP już dostępne tylko w Biedronce

Środa, 06 grudnia 2023
Biedronka, która po raz kolejny została Sponsorem Głównym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, jako pierwsza oferuje swoim klientom możliwość wsparcia celu 32. Finału WOŚP. Licencjonowane produkty sygnowane czerwonym serduszkiem w charakterystycznej, orkiestrowej grafice są już dostępne w sklepach sieci.
Wraz z początkiem grudnia Biedronka wprowadziła do swojej oferty wyjątkowe gadżety WOŚP. Klienci Biedronki, jako pierwsi na rynku, poprzez zakup specjalnych produktów mogą włączyć się w dzieło pomagania największej akcji charytatywnej w Polsce. Podobnie jak w latach ubiegłych na półkach sklepów sieci znalazły się m.in. t-shirty, skarpety, kubki czy smycze.

Cieszymy się, że jako pierwsi na rynku umożliwiamy naszym klientom wsparcie celu 32. Finału, czyli zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc dla dzieci i dorosłych. Mamy nadzieję, że wyjątkowe produkty z czerwonym serduszkiem okażą się nie tylko świetnym pomysłem na prezent mikołajkowy i świąteczny, ale też będą widocznym symbolem naszej empatii i chęci pomagania. - mówi Bartosz Goździk, Dyrektor Handlowy w sieci Biedronka

W ofercie sieci Biedronka znalazły się m.in. T-shirt damski lub męski WOŚP w cenie 49,99 zł, kolorowe skarpety dla dzieci i dorosłych w cenie 24,99 zł za parę, smycz (9,99 zł), czy breloczek (14,99 zł). Kolekcjonerów magnesów zapewne ucieszy fakt ich pojawienia się w asortymencie w cenie 14,99 zł. Natomiast Ci, którzy przez cały rok chcą pamiętać o celu 32. Finału, mogą nabyć kalendarze na 2024 rok – ścienny w cenie 14,99 zł lub książkowy A5 za 29,99 zł. Tradycyjnie w sklepach sieci Biedronka dostępny jest też kubek ceramiczny w cenie 34,99 zł i apteczka samochodowa za 34,99 zł.

image_processing20231205_138030_d6cgu9.jpg



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe



tagi: WOŚP , Biedronka , Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,