Silan Classic wzbogacony został o mikrokapsułki Perfume Pearls, aby świeżość zapachu trwała jeszcze dłużej. Mikrokapsułki zapachowe przenikają ubranie w trakcie procesu płukania i utrzymują się na nim przez dłuższy czas. Po wyschnięciu maleńkie kapsułki perfum uwalniają zapach za każdym dotknięciem czy poruszeniem tkaniny. Od teraz możemy cieszyć się powracającym zapachem świeżo wypranych ubrań jeszcze dłużej.
Inspiracją dla tych, którym zapach prania suszonemu na wietrze i słońcu przywodzi na myśl dzieciństwo spędzone pod chmurką, będzie Silan Fresh Sky. Cieszy świeżym i przyjemnym zapachem kwiatowej kompozycji jaśminu, róży ylang oraz fiołków, ożywionemu dzięki lawendzie i ekstraktowi z zielonego eukaliptusa, z dodatkiem pikantnych zapachów drzewa patchouli oraz mieszanki pudrowych brzoskwiniowych nut.
Wyjątkowa kompozycja nowego Silana Fresh Lilac to połączenie naturalnego zapachu pokrytych poranną rosą kwiatów bzu, jaśminu i ylang ylang z owocowymi nutami, co daje elegancki i kojący bukiet o piżmowej nucie. Dzięki niemu pranie zostanie przepełnione wspaniałym zapachem bzu kwitnącego w ogrodzie w rześki, słoneczny dzień.
Marzyciele odkryją egzotyczną świeżość w nowym Silanie Fresh Paradise, którego zapach przypomni wspaniałe wakacje spędzone w tropikach. Przepysznie świeży zapach żółtych kwiatów przeniesie nas w myślach na delikatne piaski ciepłej karaibskiej plaży, za każdym dotknięciem ubrań wypłukanych w Silanie Fresh Paradise.
Wiosenna metamorfoza Silana Classic dotyczy także jego opakowania. Poręczne butelki przyciągną wzrok dzięki trzem kolorom nasuwającym skojarzenia z odpowiednim zapachem oraz inspirowanym naturą, atrakcyjnym etykietom. Przedstawiają one elementy kwiatowe, wizualizacje miękkości i zapachu, a przede wszystkim czytelne informacje dotyczące wariantu i innowacyjnej formuły Perfume Pearls.
Zaplanowano wsparcie komunikacyjne nowej linii Silan Classic w postaci telewizyjnej kampanii reklamowej, akcji w Internecie oraz działań w sklepach (materiały POS, hostessy). Planowana jest także dystrybucja saszetek oraz działania PR. Reklamę TV na potrzeby polskiego rynku adaptowała agencja DDB.
Nowy Silan Classic Perfume Pearls jest już dostępny w sklepach. Rekomendowana cena detaliczna to:
- butelka 0,5l - około 5,50 zł
- butelka 1l - około 8,50 zł
- butelka 2l - około 16 zł
- butelka 3l - około 20 zł
(Monika Dawiec)
tagi: Silan ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...