Sklep w Wąbrzeźnie zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowy Intermarché liczy 816 m2 powierzchni sprzedaży.
Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Planowane jest również uruchomienie wędzarni, aby klienci mogli kupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Do dyspozycji klientów jest darmowy parking, który może pomieścić ponad 72 samochody osobowe. 5 miejsc przeznaczonych jest dla osób niepełnosprawnych. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 47 osób. Na terenie sklepu znajduje się 5 kas.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych.
Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
(Monika Dawiec)
tagi: Intermarche ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...