Jeśli lubisz dobre wina, kochasz zwierzęta, a przy okazji chciałbyś pomóc czworonożnym milusińskim – to propozycja dla Ciebie! Mowa o nowatorskim koncepcie win spokojnych – French Dog firmy Henkell Freixenet Polska. Są wyjątkowe i dostosowane do potrzeb polskiego konsumenta. Oryginalna etykieta powoduje natomiast, że nie sposób nie zauważyć ich na sklepowej półce.
Co znaczy „dobre”?
Prace nad tą linią win eksperci firmy Henkell Freixenet Polska rozpoczęli od przyjrzenia się temu, czym – dla Polaków – jest „dobre wino”? Otóż według polskiego konsumenta, wino idealne przede wszystkim powinno być łatwe do picia, przyjemne1. Nie bez znaczenia jest też smak – najlepiej, gdyby był to „smak środka”, czyli wino niezbyt wytrawne, ale i niezbyt słodkie. Okazuje się, że bardzo ważne jest także opakowanie, powinno przyciągać uwagę i być łatwe do zapamiętania.
– Znając już oczekiwania naszych konsumentów, przystąpiliśmy do działania – relacjonuje Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. – Wspólnie z francuskimi winemakerami stworzyłem 5 różnorodnych propozycji, które, moim zdaniem, najlepiej wpisują się w oczekiwania i gusta polskiego konsumenta – tłumaczy Ekspert.
I tak oto powstała seria win lekkich, radosnych, o wyjątkowym, owocowym charakterze i najwyższej jakości, z jakiej słyną wina francuskie.
Nowatorski koncept win
Linia French Dog to propozycja dla każdego i na każdą okazję: są tu 2 wina półwytrawne (Cabernet Sauvignion i Sauvignon Blanc), 2 wina półsłodkie (Merlot i Grenache) oraz 1 słodkie (Gros Manseng). Wszystkie pochodzą z winnic zlokalizowanych na południu Francji.
– Naszą nowość kierujemy do tych, którzy wino lubią, ale niekoniecznie się na nim znają. Dlatego to też doskonała opcja dla osób, które chcą rozwijać swą wiedzę i pasję winiarską. Oferujemy wina jednoszczepowe, z wyraźną informacją na etykiecie oraz wina z określonym miejscem pochodzenia – południe Francji – Gaskonia i Aude. Wreszcie, to doskonała oferta dla wszystkich sympatyków czworonożnych przyjaciół, z buldogami francuskimi na czele – tłumaczy Tomasz Potrzebowski.
Każda butelka ma na etykiecie swojego psiego bohatera, więc wino łatwo znaleźć na sklepowej półce.
– Naszą winiarską rodzinę French Dogów firmuje piątka uroczych buldożków – opisuje Hanna Hausman, Kierownik Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Za każdym z buldożków kryje się inny charakter wina. W rodzinie 5 French Dogów mamy: słodką Lolę, oddanego Marcela, towarzyskiego Leona, stylowego Cesara a także czarującą Chipie. Naszą grupą docelową jest cała społeczność posiadaczy czworonożnych pupili. W końcu to one czynią nas szczęśliwszymi i pomagają stworzyć bezpieczną oazę po stresach codziennego życia. W taki właśnie świat emocji doskonale wpisują się nasze wina – tłumaczy Hanna Hausman.
Wspiera-my
Warto dodać, że linii French Dog towarzyszy niestandardowa komunikacja w mediach społecznościowych.
– Już widzimy, że miłośnicy francuskich buldogów to niezwykle prężnie działająca grupa. Wina French Dog dopiero od niedawna są na naszym rynku, a już zdążyły zaskarbić sobie szerokie grono sympatyków. Nasze media społecznościowe pełne są komentarzy, w których sympatycy milusińskich czworonogów, odkrywając walory naszych win, dzielą się doświadczeniami na ich temat. Nie bez znaczenia dla bardzo pozytywnego odbioru win pozostaje fakt, że marka jest zaangażowana społecznie i rozpoczęła proces wspierania schronisk dla bezdomnych zwierząt. Pierwszym beneficjentem jest lokalne schronisko w Toruniu – zdradza Hanna Hausman.
Dostępność
Wina z linii French Dog dostępne są już w wielu sieciach handlowych. Znaleźć je można między innymi w sklepach: Biedronka, Kaufland, E.Leclerc oraz Intermarche.
Sugerowana cena detaliczna: 24, 49 zł
Światowy projekt winiarski
Linia win French Dog to już kolejna propozycja skierowana do polskich konsumentów w ramach programu World Wine Project, który realizowany jest przez Henkell Freixenet Polska od ponad dwóch lat. Chodzi o zaskakiwanie koneserów win propozycjami nieoczywistymi, wyszukanymi.
Grupa Henkell Freixenet, której częścią jest firma Henkell Freixenet Polska, posiada własne winnice w najważniejszych winiarskich krajach świat – m.in. w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Niemczech, Czechach, na Węgrzech, a także w USA, Meksyku i Argentynie. Dlatego zaproponowanie klientom unikalnego asortymentu win z całego świata – a to cel World Wine Project – nie jest trudnym zadaniem.
Źródło: Henkell Freixenet
Fot: mat. prasowe
1 Badanie firmy DIFFERENCE – Wina spokojne; eksploracja kategorii 2022