Tegoroczny raport jest zbiorem 110 inspirujących przykładów działań firm z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wśród nich znalazł się program Procter & Gamble o nazwie „Klub Dzieci Targówka - Dzielimy się pasją".
„Klub Dzieci Targówka" to program realizowany w ramach globalnej strategii Procter & Gamble „P&G. Żyj, poznawaj, rozwijaj się.". Jego zasadniczym celem jest zapewnienie dzieciom w potrzebie bezpłatnego dostępu do pozalekcyjnych zajęć edukacyjno-poznawczych, rozwijających ich talenty oraz inspirujących je do rozwoju w przyszłości. Projekt opiera się na zaangażowaniu wolontariuszy - pracowników firmy, którzy dzielą się z dziećmi swoim wolnym czasem, pasjami i umiejętnościami.
Od 2009 roku, program został rozszerzony na całą Polskę i ma na celu pomoc dzieciom w potrzebie. Realizowana we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia inicjatywa składa się z podstawowego, złożonego z zajęć ekologicznych programu oraz konkursu grantowego, w którym mogą brać udział współpracujące z Fundacją Kluby Naszej Ziemi powstałe przy różnego rodzaju placówkach edukacyjnych. Obok poprawy jakości życia i wielostronnego rozwoju młodych ludzi, w długoterminowej perspektywie program ma przynieść również realne korzyści dla środowiska naturalnego.
(Maja Święcka)
tagi: Procter & Gamble ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...