Nowości

Piwniczanka z nową etykietą

Środa, 20 września 2023
Wprowadzenie nowej etykiety podkreśla górskie pochodzenie wody mineralnej Piwniczanka, łącząc je z tradycją marki – dostępnej od 1968 r., ponadto wpisuje się w trend aktualnych wyzwań dot. minimalizmu. Nowy wizerunek jest hołdem dla dziedzictwa marki, jednocześnie stanowiąc uosobienie jej eleganckiego stylu.
Etykieta uległa istotnym zmianom, łączącym przeszłość marki z jej teraźniejszością. Wyraźnie wyeksponowany został dzbanek – symbol marki, zmieniona została też grafika tła etykiety, odwołująca się do miejsca pochodzenia wody, gór Beskidu Sądeckiego. Dodatkowo, w nowoczesnej formie ukazane zostały najważniejsze dla zdrowia składniki występujące w wodzie, magnez i wapń. Woda mineralna Piwniczanka z nową etykietą dostępna będzie sukcesywnie w całym asortymencie produktów.

www.piwniczanka.pl



tagi: Piwniczanka , etykieta , woda , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,