Nowa odsłona Coca-Cola Creations pozwala odkrywać inspirujący smak, a także doświadczać „jutra” w zupełnie nowy, niepowtarzalny sposób – poprzez podróż do roku 3000. Skanując puszkę Coca-Cola Zero Cukru 3000, fani zostają przeniesieni do Creations Hub, gdzie używając spersonalizowanego obiektywu 3000 AI, mogą zrobić zdjęcie i zobaczyć, jak świat może wyglądać za kilkadziesiąt lat dzięki wygenerowanej, futurystycznej wizji.
Naszą ambicją w Coca-Cola Creations jest tworzenie nieoczekiwanych i magicznych chwil dla naszych konsumentów. Zainspirowani ponadczasowością Coca-Cola, chcemy uczcić pomysł każdego z nich na to, jak może wyglądać przyszłość – mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola.
Z pomocą technologii opartej na sztucznej inteligencji, Coca-Cola Zero Cukru 3000 daje wyobrażenie jak może smakować nasz kultowy napój w 3000 roku i wprowadza innowacyjne doświadczenia.
Aby zrozumieć, jak konsumenci wyobrażają sobie przyszłość m.in. poprzez emocje, aspiracje, kolory i smaki, Coca-Cola połączyła wizje fanów z całego świata ze spostrzeżeniami zebranymi przez sztuczną inteligencję. Efekt tego działania zainspirowały markę do stworzenia nowego, wyjątkowego produktu.
Również projekt opakowania Coca-Cola Zero Cukru 3000 był współtworzony ze sztuczną inteligencją – to jasne, optymistyczne odcienie fioletu, magenty i cyjanu uzupełnione srebrem nadającym futurystyczne wykończenie. Logo Coca-Cola® Creations składa się z musujących, rozproszonych bąbelków w różnych formach i kolorach.
Coca-Cola Zero Cukru 3000 dystrybuuowana jest na wybranych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Nowa, limitowana edycja Coca-Cola Creations dostępna jest w puszkach o pojemności 250 ml w wybranych sklepach spożywczych sieci Żabka w Polsce od początku września.
Więcej informacji na temat Coca-Cola Creations można znaleźć na stronie
www.coca-cola.com/creations.
Źródło: Coca-Cola
Fot: mat. prasowe