Dzisiejsi kierowcy oczekują od swoich pojazdów wydajności i niezawodności – mogą je uzyskać, stosując najlepszej jakości paliwa. Nad ulepszoną formułą paliw premium Shell V-Power pracował zespół 150 naukowców i naukowczyń z sześciu centrów badawczo-rozwojowych Shell.
– Wprowadzona na rynek ulepszona formuła paliw premium
2 odzwierciedla, że dostarczamy klientom coraz lepsze rozwiązania. Usuwa ona aż do 100% osadów, dzięki czemu pomagamy kierowcom poprawić osiągi i wydajność silników. Jednocześnie inwestujemy w alternatywne rozwiązania, takie jak infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Jest to ważny element naszego działania na rzecz umożliwienia transformacji mobilności, która leży u podstaw naszej strategii – mówi Istvan Kapitany, zastępca dyrektora generalnego Shell Mobility.
Paliwa premium Shell V-Power zawdzięczają swój sukces unikalnej formule, która zapewnia dokładne czyszczenie silnika z osadów. Dzięki temu przywraca aż do 100 proc. jego osiągów i pomaga uzyskać lepszą wydajność spalania
3. Testy laboratoryjne przeprowadzone w oparciu o standardowe metody badawcze oraz własne opracowane przez Shell wykazały również, że regularne stosowanie Shell V-Power zapobiega gromadzeniu się osadów na najważniejszych elementach układu paliwowego
4, takich jak zawory dolotowe i wtryskiwacze paliwa. Paliwa Shell V-Power zawierają składniki zmniejszające tarcie, które zapewniają, że kluczowe elementy silnika poruszają się płynnie. Ulepszona formuła Shell V-Power zapewnia również ochronę antykorozyjną.
– Nawyki kierowców zmieniają się, dotyczy to zarówno stylu jazdy, jak i wymagań podczas podróży. Paliwa najlepszej jakości to dłuższe życie elementów silników samochodowych i oszczędność dla kierowców związana z kosztami przeglądów i napraw. To jest szczególnie istotnie w panujących warunkach ekonomicznych i wysokiej inflacji. Dlatego prezentujemy ulepszoną formułę paliw, z myślą o komforcie wszystkich klientów, którzy korzystają z benzyny czy oleju napędowego. W Shell wierzymy, że liczy się nie tylko to, dokąd jedziesz, ale też jakość samej podróży – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility i członkini zarządu Shell Polska.
Opracowanie najnowszej formuły paliw nie byłoby możliwe bez współpracy z szerokim gronem partnerów motoryzacyjnych: Scuderia Ferrari, BMW M, Ducati, Ford i Hyundai. Aby zapewnić najwyższą jakość, formuła paliwa premium jest poddawana regularnej weryfikacji. Więcej informacji na temat Shell V-Power można znaleźć na stronie:
www.shell.pl Shell zaprasza do zapoznania się z ofertą paliw najnowszej generacji
Szeroka kampania informacyjna na temat ulepszonej formuły paliw premium rozpocznie się 9 września 2023 wydarzeniem Shell V-Power Day na błoniach PGE Narodowego. W budowanie świadomości klientów na temat zaktualizowanej formuły paliw zaangażowani będą między innymi znani twórcy internetowi i influencerzy motoryzacyjni, jak kierowca driftingowy Bartosz Ostałowski i kierowca rajdowy Michał Kościuszko, Szymon Konieczny (twórca kanału Wheel With It) oraz Sebastian "Kickster" Kraszewski (prowadzący kanału Kickster TV), Waldemar Florkowski (twórca kanału Moto Doradca). Wydarzenie poprowadzą dziennikarz i prezenter telewizyjny Maciej Dowbor oraz prezenterka radia ChilliZet i dziennikarka motoryzacyjna Dagmara Kowalska. Wstęp na Shell V-Power Day 9 września możliwy jest w godzinach 11-19 i jest bezpłatny. Impreza skierowana jest do wszystkich miłośników motoryzacji w każdym wieku oraz rodzin z dziećmi. Przestrzeń jest dostosowana do poruszania się osób z ograniczoną sprawnością ruchową.
Podczas wydarzenia na błoniach PGE Narodowego dla uczestników będzie dostępny Shell Track Lab, czyli mobilne laboratorium paliw Shell, obecne na każdym wyścigu Formuły 1. Uczestnicy będą mogli na własne oczy przekonać się, w jaki sposób zaktualizowana formuła paliw wpływa na żywotność i efektywność pracy silnika samochodowego. Na gości poszukujących innych atrakcji będą czekać między innymi strefy globalnych partnerów Shell – Ferrari, BMW M, Hyundai – symulatory jazdy, tor ze zdalnie sterowanymi modelami pojazdów, strefa Shell Café, strefa Shell ClubSmart, pokazy stuntu motocyklowego, pokazy dynamiczne modeli BMW M oraz Hyundai, strefa dla dzieci, kino sferyczne, galeria anaformiczna, strefa food trucków i występ Ryszarda Bazarnika, muzyka znanego z występu w telewizyjnym show Mam Talent, który zagra na niecodziennych instrumentach.
– Cieszymy się, że będziemy mieli okazję opowiedzieć naszym klientom o ulepszonej formule paliw Shell V-Power. Przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji i mam nadzieję, że nasi goście będą się z nami dobrze bawić. Mówi się, że przełomowe chwile w życiu należy dzielić z bliskimi osobami, dlatego ważny dla nas moment chcemy celebrować z miłośnikami motoryzacji – komentuje Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ogilvy, za produkcję i logistykę materiałów odpowiada Altavia. Za komunikację i kontakt z mediami jest odpowiedzialna agencja Hill+Knowlton Strategies. Strategią, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom. Organizację wydarzenia koordynowała agencja Afekt. Działania w social mediach prowadzi 121 PR. Kampania 360 jest prowadzona w mediach społecznościowych i tradycyjnych, przy wykorzystaniu działań OOH.
Źródło: Shell Polska
Fot: mat. prasowe
1,3,4 Usuwa zmniejszające wydajność osady na kluczowych elementach układu paliwowego, takich jak zawory dolotowe i wtryskiwacze paliwa, oraz chroni przed ich narastaniem. Oczyszczanie silnika i odzyskanie osiągów wykazano przy użyciu standardowych testów branżowych i testów własnych Shell. Rzeczywiste efekty i korzyści mogą się różnić w zależności od typu, wieku i stanu pojazdu oraz stylu jazdy. Efekty nie są gwarantowane. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.shell.pl.
W porównaniu z paliwem Shell V-Power poprzedniej generacji