Kwintesencją nowej marki nazwanej HELIO GOLD® są bakalie pochodzące z najszlachetniejszych odmian, charakteryzujące się nie tylko doskonałym smakiem, ale także niepowtarzalnym dorodnym kształtem, który zachęca do spróbowania produktów.
Nawiązanie do złota w nazwie marki nie jest przypadkowe, bowiem produkty składające się na HELIO GOLD® są niczym szlachetny kruszec: trudno dostępne, wzbudzające zachwyt i pożądanie oraz stanowiące gwarancję jakości dla konsumentów oraz zysku dla handlowców.
Jak zauważa Pan Leszek Wąsowicz - Prezes Zarządu firmy Helio S.A.- „Mimo że na rynku istnieją marki bakalii pretendujące do miana klasy Premium, to w opinii Klientów żadna z nich nie wychodzi tak naprawdę z segmentu średniego, a wyróżnia swoje produkty jedynie wygórowaną ceną". Seria HELIO GOLD® stanowi naturalne uzupełnienie asortymentu bakalii o segment Premium zarówno w placówkach handlu nowoczesnego jak i tradycyjnego.
Marka HELIO GOLD® gwarantuje widoczną dla konsumenta różnicę poprzez dobór doskonałego surowca, jego ręczną selekcję jak i nowatorskie opakowania. Wszystko to kwalifikuje nową markę do klasy Premium. W złotej serii przeznaczonej dla najbardziej wymagających konsumentów znajdziemy owoce suszone: ananasy, daktyle, mango, morele, rodzynki, śliwki kalifornijskie, żurawinę, jak i orzechy: brazylijskie, laskowe, nerkowca, pecan, pistacjowe, włoskie oraz migdały.
Integralną część kolekcji stanowią mieszanki: Mix rodzynek, Mix tropikalny, Mix żurawinowo-orzechowy, Mix orzechowy oraz Mix studencki. W przyszłości kolekcja HELIO GOLD® będzie poszerzana o kolejne produkty zgodnie z zapotrzebowaniem rynku.
Niewątpliwą zaletą produktu jest opakowanie jednostkowe - innowacyjne i wysoce funkcjonalne. Wyposażono je w zamknięcie strunowe, pozwalające na zachowanie świeżości produktu po otwarciu. Dno opakowania zostało zaprojektowane w sposób umożliwiający jego postawienie w dowolnym miejscu. Dzięki temu produkt łatwiej także wyeksponować na półce sklepowej, a przezroczysta część opakowania umożliwia szybką ocenę surowca przez konsumenta.
Ekspozycję produktu w miejscach sprzedaży dodatkowo usprawnią jednorzędowe kartony ekspozycyjne w atrakcyjnej kolorystyce marki HELIO GOLD®. W punktach sprzedaży zostaną ustawione eleganckie regały ekspozycyjne dedykowane tej linii bakalii, ułatwiające promocję produktów na terenie sklepów.
Rewers opakowania dostarcza bardzo dużo informacji nie tylko na temat składu i wartości odżywczych poszczególnych produktów, ale także ich znaczenia dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Na każdym opakowaniu umieszczono ciekawostkę dotyczącą produktów w nim zamkniętych oraz referencyjne wartości wskazanego dziennego spożycia dla osoby dorosłej (%GDA).
(Monika Dawiec)
tagi: Helio Gold ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...