Nieskategoryzowane

Żabka rozwija marki własne

Wtorek, 25 maja 2010
Firma Żabka Polska podjęła decyzję o rozwoju segmentu marki własnej. Pierwsze 70. produktów jest już na półkach, do końca roku klienci będą mogli wybierać spośród  200. towarów wyprodukowanych specjalnie dla  Żabka Polska S.A. Żabka jest pierwszą siecią convenience w Polsce, która na tak szeroką skalą zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży  marki własne.

Wyróżnikiem produktów marek własnych sprzedawanych w Żabce są: wysoka jakość i niskie ceny „na stałe". Towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30% tańsze od swoich brandowych odpowiedników. Wśród grup asortymentowych, w których pojawiły się marki własne są  miedzy innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy i przetwory rybne oraz słodycze.

Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

Wszystkie produkty na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratiorach Hamilton i Eurocontrol oraz opatrzone znakiem jakości gwarantowanej Q-TEST -WYBRANE ZE SMAKIEM.PL

(Maja Święcka)

tagi: Żabka ,