Po sukcesie produktów takich jak Coffee Excitement, czy Mad Dog, w latach ubiegłych, także w tym roku fani marki HIT zostaną mile zaskoczeni. Na tegoroczny okres wakacyjny firma Bahlsen opracowała nowy produkt, który łączy w sobie dwa popularne smaki: karmel & orzech. Osiągnięta w ten sposób wyjątkowa kompozycja kremu w połączeniu z chrupiącym herbatnikiem HIT nadaje nowy, niepowtarzalny smak jednemu z najbardziej popularnych ciastek na polskim rynku.
Nazwa nowego HITa "BIG CITY LIFE" nawiązuje do dynamicznego życia konsumentów w wielkim mieście. Szybkie tempo miasta wymaga sił. Karmelowo-orzechowy HIT to świetne rozwiązanie, dodające energii do dalszego działania. Nowy HIT idealnie nadaje się na spotkania z przyjaciółmi, to nieodzowny towarzysz wieczornych imprez i koncertów. Oprócz wyjątkowego smaku sezonowy HIT wyróżnia się charakterystycznym, nowoczesnym projektem graficznym, który gwarantuje wyróżnialność produktu na sklepowych półkach.
HIT BIG CITY LIFE Seria Limitowana na 2010 roku - „Poczuj rytm wielkiego miasta!"
HIT Big City Life - 250 g, sugerowana cena: 3,79 zł/szt.
(Maja Święcka)
tagi: HIT ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...