Nowości

HIT w wielkim mieście

Poniedziałek, 24 maja 2010
Wakacje tuż tuż! Nadchodzi czas zabawy, imprez i nielimitowanego relaksu. Specjalnie na tę okazję w portfolio marki HIT, jak co roku, pojawił się nowy limitowany wariant.

Po sukcesie produktów takich jak Coffee Excitement, czy Mad Dog, w latach ubiegłych, także w tym roku fani marki HIT zostaną mile zaskoczeni. Na tegoroczny okres wakacyjny firma Bahlsen opracowała nowy produkt, który łączy w sobie dwa popularne smaki: karmel & orzech. Osiągnięta w ten sposób wyjątkowa kompozycja kremu w połączeniu z chrupiącym herbatnikiem HIT nadaje nowy, niepowtarzalny smak jednemu z najbardziej popularnych ciastek na polskim rynku.

Nazwa nowego HITa "BIG CITY LIFE" nawiązuje do dynamicznego życia konsumentów w wielkim mieście. Szybkie tempo miasta wymaga sił. Karmelowo-orzechowy HIT to świetne rozwiązanie, dodające energii do dalszego działania. Nowy HIT idealnie nadaje się na spotkania z przyjaciółmi, to nieodzowny towarzysz wieczornych imprez i koncertów. Oprócz wyjątkowego smaku sezonowy HIT wyróżnia się charakterystycznym, nowoczesnym projektem graficznym, który gwarantuje wyróżnialność produktu na sklepowych półkach.

HIT BIG CITY LIFE Seria Limitowana na 2010 roku - „Poczuj rytm wielkiego miasta!"

HIT Big City Life - 250 g, sugerowana cena: 3,79 zł/szt.

(Maja Święcka)

tagi: HIT ,