Po sukcesie produktów takich jak Coffee Excitement, czy Mad Dog, w latach ubiegłych, także w tym roku fani marki HIT zostaną mile zaskoczeni. Na tegoroczny okres wakacyjny firma Bahlsen opracowała nowy produkt, który łączy w sobie dwa popularne smaki: karmel & orzech. Osiągnięta w ten sposób wyjątkowa kompozycja kremu w połączeniu z chrupiącym herbatnikiem HIT nadaje nowy, niepowtarzalny smak jednemu z najbardziej popularnych ciastek na polskim rynku.
Nazwa nowego HITa "BIG CITY LIFE" nawiązuje do dynamicznego życia konsumentów w wielkim mieście. Szybkie tempo miasta wymaga sił. Karmelowo-orzechowy HIT to świetne rozwiązanie, dodające energii do dalszego działania. Nowy HIT idealnie nadaje się na spotkania z przyjaciółmi, to nieodzowny towarzysz wieczornych imprez i koncertów. Oprócz wyjątkowego smaku sezonowy HIT wyróżnia się charakterystycznym, nowoczesnym projektem graficznym, który gwarantuje wyróżnialność produktu na sklepowych półkach.
HIT BIG CITY LIFE Seria Limitowana na 2010 roku - „Poczuj rytm wielkiego miasta!"
HIT Big City Life - 250 g, sugerowana cena: 3,79 zł/szt.
(Maja Święcka)
tagi: HIT ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...