Firma Viametrics dostarczy systemy umożliwiające liczenie klientów odwiedzających Galerię Victoria oraz śledzenie ich przemieszczania się wewnątrz centrum handlowego. Galeria Victoria będzie pierwszym obiektem handlowym w Polsce, w którym zostanie zainstalowany jeden z najnowocześniejszych systemów śledzenia przepływu klientów na świecie o nazwie Viametrics Entrance. Budowa centrum handlowego rozpoczęła się w lutym 2009 roku, a ceremonia jego otwarcia odbędzie się w sobotę, 16 października 2010 roku.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie w Galerii Victoria po raz pierwszy w Polsce zostanie zainstalowany najnowocześniejszy system Viametrics umożliwiający śledzenie przepływu klientów. Tego typu mechanizm będzie bardzo użyteczny nie tylko dla najemców, ale również dla nas i dla użytkowników Galerii Victoria, gdyż uzyskane dane pomogą nam m.in. oceniać skuteczność przeprowadzanych akcji marketingowych i promocyjnych, dzięki czemu będziemy w stanie jeszcze lepiej dopasować ofertę Galerii Victoria do potrzeb i oczekiwań klientów centrum handlowego" - mówi Richard Keen, dyrektor zarządzający, Keen Property Partners.
„System liczenia klientów, który zostanie zainstalowany w Galerii Victoria, to najbardziej nowoczesne rozwiązanie dostępne w Polsce. Jego unikalność polega na tym, że stosujemy kamery termiczne, które rejestrują źródło ciepła w monitorowanym obszarze i w ten sposób nie tylko zliczają klientów, ale również pokazują kierunek, w którym oni podążają. Dodatkowo system nie wymaga podłączania urządzeń do Internetu za pośrednictwem kabla, ponieważ dane przekazywane są bezprzewodowo za pośrednictwem sieci GSM/3G/GPRS do bezpiecznych magazynów danych. Dzięki zastosowaniu tego typu rozwiązania instalacja całego systemu ogranicza się do kilku dni, a system charakteryzuje się dużą niezawodnością, ponieważ jesteśmy w stanie natychmiast zlokalizować i naprawić uszkodzony nadajnik. Dostęp do zgromadzonych danych odbywa się za pomocą innowacyjnego oprogramowania ViaWeb, które pozwala na kompleksową analizę danych dostarczanych przez system" - mówi Mateusz Rolewski, dyrektor zarządzający Viametrics w Polsce.
Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się hipermarket (4 800 mkw.), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 mkw., sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 mkw.) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 mkw. powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 300 mkw.) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych.
Dotychczas umowy najmu podpisano z następującymi firmami oraz markami: 5.10.15, adidas, Altero, Apart, APS Apteki, Bell'Arte, Big Star, BOOT SQUARE, Boti, C&A, Camaïeu, CCC, Choco Cafe, Cinema City, CROPP, DEICHMANN, Douglas, Empik, Era, ESOTIQ, Everest, Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, KappAhl, Komputronik, MANGO, MARHABA, Martes Sport, Media Expert, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, ORSAY, Oxide&Snazee, Pawo, Piekarnia Cukiernia M&J, Pierre Cardin, Play, Plus GSM, Quazi, Reebok, Reporter, RESERVED, Rossmann, Ryłko, Scotch&Soda, Sferis, Six, SIZEER, SMYK, Solar, Sping, Subway, SUNSET SUITS, Swiss, TALLY WEiJL, TARANKO, TK Maxx, Triumph, Vision Express, Willsoor, Wojas, Wójcik i Yes. Za doradztwo podczas procesu inwestycyjnego oraz za wynajem centrum odpowiada firma CB Richard Ellis, światowy lider w świadczeniu usług doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych.
Galeria Victoria jest wyjątkowym centrum handlowym pod względem architektury, lokalizacji i całkowitej powierzchni. Została ona zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności i jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum miasta. Dodatkowym atutem projektu jest ogólnodostępny amfiteatr, który powstanie na terenie kompleksu. Latem organizowane będą w nim plenerowe koncerty, a w miesiącach zimowych lodowisko. Deweloperem Galerii Victoria jest Keen Property Partners Retail, który specjalizuje się w zakupie i budowie lokalnych oraz regionalnych centrów handlowych, czyli w sektorze, który charakteryzuje się wysokim potencjałem wzrostu. W 2009 roku KPP Retail zajęło 25 miejsce w rankingu wiodących deweloperów europejskich przygotowanym przez magazyn PropertyEU. Galeria Victoria została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane studio architektoniczne Chapman Taylor. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz planowana część hotelowa i mieszkaniowa czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla przyszłych najemców poszukujących nowych klientów.
Galeria Victoria powstaje na 10-hektarowej działce położonej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja oraz Skarżyskiej w centrum Wałbrzycha, przy drodze wojewódzkiej nr 367 do Jeleniej Góry oraz w sąsiedztwie drogi krajowej nr 35, wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Dzięki temu, że centrum handlowe jest położone w centrum miasta, jest ono dobrze skomunikowane z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie idealne i wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka, Kamiennej Góry i Świdnicy. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.
(Maja Święcka)
tagi: Galeria Victoria ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...