Szukając kompromisu pomiędzy tym co słodkie i smaczne, a naturalne i wartościowe, marka Łowicz stworzyła dwie nowe linie przekąsek, inspirowane smakiem najpopularniejszych przysmaków i deserów. Poznajcie 6 nowych przyjemności od Łowicza.
Już w sierpniu do sklepów trafi nowa seria Antybatonów Crunchy w 3 atrakcyjnych smakach - kokos, masło orzechowe oraz czekoladowy wafelek. Produkty nie zawierają cukru, a ich skład to 100% naturalnych składników. Antybatony Crunchy to pierwsze produkty na rynku musów z dodatkiem chrupiących kawałków orzechów. Crunchy Coconuts, Crunchy Peanuts i Crunchy Wafer, prócz gęstej i sycącej konsystencji oraz atrakcyjnego smaku, mają aż 4 razy niższą kaloryczność niż typowe słodycze. Takie rozwiązanie daje konsumentom pełnię przyjemności i ulubiony smak bez poczucia winy w przerwie na przekąskę.
Linia deserów Łowicz inspirowana smakami polskich ciast to nowość w portfolio marki w kategorii pouchy. Produkt dostępny jest w trzech wariantach: szarlotka z cynamonem, sernik z brzoskwiniami oraz tarta porzeczkowa. Przekąski mają gęstą konsystencję przypominającą ciasto a dzięki poręcznemu opakowaniu, pozwalają na chwilę przyjemności w każdym miejscu i o każdej porze. Ryżowo-owocowe desery od Łowicza bez dodatku cukru, to kawałek ulubionego ciasta o pysznym smaku płynącym w pełni z owoców, bez dodatkowego talerzyka, łyżeczki i co najważniejsze… zawsze pod ręką!
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: Pouch 100g
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: 12 szt. w kartonie
Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe
tagi: przekąski , Łowicz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...