Marka Tiger prezentuje trzy nowe wersje smakowe. Linię Tiger Energy Fruits charakteryzuje świeżość egzotycznych smaków: maliny, limonki i mango. Tiger Energy Fruits kryje w sobie pobudzającą dawkę energii stworzoną specjalnie z myślą o konsumentach, którzy cenią sobie świeżość i owocowy smak napojów energetyzujących.
Tiger Energy Fruits to owocowa dawka energii skoncentrowana w napoju, który natychmiast pobudza do działania. Zawiera taką samą ilość kofeiny, jak tradycyjna wersja smakowa Tiger Energy Drink. Tiger Jungle, Paradise i Hawaii dostępne są w kolorowych puszkach zdobionych egzotyczną i modną grafiką.
„Dzięki nowym smakom Tigera wzbogaciliśmy ofertę dla konsumentów pozwalając im eksperymentować ze smakami w ramach ulubionego brandu. Linia Tiger Energy Fruits została przede wszystkim stworzona z myślą o kobietach, które coraz częściej sięgają po napoje energetyzujące i oczekują różnorodnych smaków w tym segmencie produktów. Jako lider polskiego rynku zadbaliśmy o to, aby w naszym portfolio znalazły się propozycje spełniające oczekiwania najbardziej wyrafinowanych klientów"- mówi Sebastian Pender, Junior Brand Manager marki Tiger.
Tiger Energy Fruits oferowany jest w puszce o pojemności 250 ml. Dystrybucja objęła sieci hipermarketów, stacje benzynowe i sklepy tradycyjne.
Sugerowana cena: 3,49 zł
(Monika Dawiec)
tagi: Tiger ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...