Marka Tiger prezentuje trzy nowe wersje smakowe. Linię Tiger Energy Fruits charakteryzuje świeżość egzotycznych smaków: maliny, limonki i mango. Tiger Energy Fruits kryje w sobie pobudzającą dawkę energii stworzoną specjalnie z myślą o konsumentach, którzy cenią sobie świeżość i owocowy smak napojów energetyzujących.
Tiger Energy Fruits to owocowa dawka energii skoncentrowana w napoju, który natychmiast pobudza do działania. Zawiera taką samą ilość kofeiny, jak tradycyjna wersja smakowa Tiger Energy Drink. Tiger Jungle, Paradise i Hawaii dostępne są w kolorowych puszkach zdobionych egzotyczną i modną grafiką.
„Dzięki nowym smakom Tigera wzbogaciliśmy ofertę dla konsumentów pozwalając im eksperymentować ze smakami w ramach ulubionego brandu. Linia Tiger Energy Fruits została przede wszystkim stworzona z myślą o kobietach, które coraz częściej sięgają po napoje energetyzujące i oczekują różnorodnych smaków w tym segmencie produktów. Jako lider polskiego rynku zadbaliśmy o to, aby w naszym portfolio znalazły się propozycje spełniające oczekiwania najbardziej wyrafinowanych klientów"- mówi Sebastian Pender, Junior Brand Manager marki Tiger.
Tiger Energy Fruits oferowany jest w puszce o pojemności 250 ml. Dystrybucja objęła sieci hipermarketów, stacje benzynowe i sklepy tradycyjne.
Sugerowana cena: 3,49 zł
(Monika Dawiec)
tagi: Tiger ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...