Razem z nową formułą i smakiem Fanty zmienią się też etykiety napoju. Na opakowaniach i materiałach promocyjnych pojawi się nazwa "Fanta Cytrynowa" i napis „bez dodatku konserwantów".
Dostarczenie naszemu organizmowi odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia jest bardzo ważne. Zwłaszcza latem, kiedy bardziej się pocimy i szybciej dochodzi do ubytków wody w organizmie. Dobrym uzupełnieniem wody w organizmie mogą być wówczas napoje smakowe, takie jak Fanta Cytrynowa, która zawiera sok cytrynowy.
Komunikacja dotycząca nowej formuły Fanty Cytrynowej została włączona w nową kampanię reklamową przygotowaną dla marki. Kampania oparta będzie w głównej mierze na spotach telewizyjnych, których emisja rozpoczęła się w tym tygodniu.
Fanta Cytrynowa dostępna jest w opakowaniach typu PET o pojemności 0,5L, 1L, 2L.
Fanta jest drugą po Coca-Cola marką firmy i najpopularniejszym po Coca-Cola napojem gazowanym na świecie. Jej grupą docelową są żyjący intensywnie młodzi ludzie, otwarci na nowe trendy.
Sugerowana cena:
Butelka PET 0,5L - 2,99 zł
Butelka PET 1,0L - 3,99 zł
Butelka PET 2,0L - 5,39 zł
(Maja Święcka)
tagi: Coca-Cola ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...