Razem z nową formułą i smakiem Fanty zmienią się też etykiety napoju. Na opakowaniach i materiałach promocyjnych pojawi się nazwa "Fanta Cytrynowa" i napis „bez dodatku konserwantów".
Dostarczenie naszemu organizmowi odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia jest bardzo ważne. Zwłaszcza latem, kiedy bardziej się pocimy i szybciej dochodzi do ubytków wody w organizmie. Dobrym uzupełnieniem wody w organizmie mogą być wówczas napoje smakowe, takie jak Fanta Cytrynowa, która zawiera sok cytrynowy.
Komunikacja dotycząca nowej formuły Fanty Cytrynowej została włączona w nową kampanię reklamową przygotowaną dla marki. Kampania oparta będzie w głównej mierze na spotach telewizyjnych, których emisja rozpoczęła się w tym tygodniu.
Fanta Cytrynowa dostępna jest w opakowaniach typu PET o pojemności 0,5L, 1L, 2L.
Fanta jest drugą po Coca-Cola marką firmy i najpopularniejszym po Coca-Cola napojem gazowanym na świecie. Jej grupą docelową są żyjący intensywnie młodzi ludzie, otwarci na nowe trendy.
Sugerowana cena:
Butelka PET 0,5L - 2,99 zł
Butelka PET 1,0L - 3,99 zł
Butelka PET 2,0L - 5,39 zł
(Maja Święcka)
tagi: Coca-Cola ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...