Advertisement

Nowości

Fanta Lemonic zmienia się w Cytrynową

Piątek, 21 maja 2010
Fanta Cytrynowa to nowa nazwa wariantu smakowego Fanty, znanego do tej pory jako Fanta Lemonic. Razem z nazwą zmienia się także receptura napoju. Nowa Fanta o smaku cytryny nie posiada w swoim składzie barwników - jej jaśniejsza barwa pochodzi wyłącznie z soku cytrynowego zawartego w napoju; podobnie jak jej pomarańczowy wariant, Fanta Cytrynowa nie zawiera dodatku konserwantów. Komunikacja dotycząca wprowadzenia nowej formuły napoju będzie częścią zintegrowanej kampanii marketingowej marki Fanta, która właśnie ruszyła.

Razem z nową formułą i smakiem Fanty zmienią się też etykiety napoju. Na opakowaniach i materiałach promocyjnych pojawi się nazwa "Fanta Cytrynowa" i napis „bez dodatku konserwantów".

Dostarczenie naszemu organizmowi odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia jest bardzo ważne. Zwłaszcza latem, kiedy bardziej się pocimy i szybciej dochodzi do ubytków wody w organizmie. Dobrym uzupełnieniem wody w organizmie mogą być wówczas napoje smakowe, takie jak Fanta Cytrynowa, która zawiera sok cytrynowy.

Komunikacja dotycząca nowej formuły Fanty Cytrynowej została włączona w nową kampanię reklamową przygotowaną dla marki. Kampania oparta będzie w głównej mierze na spotach telewizyjnych, których emisja rozpoczęła się w tym tygodniu.

Fanta Cytrynowa dostępna jest w opakowaniach typu PET o pojemności 0,5L, 1L, 2L.

Fanta jest drugą po Coca-Cola marką firmy i najpopularniejszym po Coca-Cola napojem gazowanym na świecie. Jej grupą docelową są żyjący intensywnie młodzi ludzie, otwarci na nowe trendy.

Sugerowana cena:

Butelka PET 0,5L - 2,99 zł

Butelka PET 1,0L - 3,99 zł

Butelka PET 2,0L - 5,39 zł

(Maja Święcka)

tagi: Coca-Cola ,