Marka Lubuski, polski lider na rynku ginów, wprowadza do swojego portfolio nowość. Lubuski Free to pierwszy, polski, bezalkoholowy zamiennik ginu. Jest lekki i niskokaloryczny, a do jego produkcji zastosowano aromatyczny i intensywny destylat jałowca – ten sam, za który Polacy tak pokochali Gin Lubuski. Produkt właśnie trafił na sklepowe półki. Lubuski Free doskonale sprawdza się w modnych ostatnio moktajlach, czyli bezalkoholowych drinkach.
Nowość w linii
Lubuski Free to napój bezalkoholowy, który jest pierwszym polskim zamiennikiem ginu. Swój jałowcowy smak, nawiązujący do tego, który charakteryzuje Gin Lubuski, zawdzięcza obecności w składzie aromatycznego i wyrazistego destylatu jałowca. Są tu też subtelne nuty lawendy, majeranku i bergamotki, a także odświeżający zapach kolendry i imbiru. Co ciekawe, Lubuski Free jest lekki i niskokaloryczny, bo to tylko 0,6 kcal w 100 ml!
– Marka Lubuski, jako lider rynku, wprowadza innowacyjne rozwiązania i odpowiada na potrzeby ze strony konsumentów segmentu – mówi Marta Tyszkowska, Kierownik Marki w firmie Henkell Freixenet Polska. – Nasz produkt stworzony został z myślą o konsumentach, którzy doceniają smak drinków na bazie ginu, ale w danym momencie nie mogą z nich skorzystać – np. osoby uprawiające sport, osoby stroniące od alkoholu, kierowcy, osoby dbające o linię. Obserwujemy dynamicznie rozwijający się rynek alkoholi. Jednym z wiodących trendów, obecnych w różnych kategoriach alkoholi, od piw smakowych, przez wina aż po napoje spirytusowe jest moda na NoLo, czyli bezalkoholowe lub niskoalkoholowe odpowiedniki popularnych napojów – tłumaczy Marta Tyszkowska.
Trend: 0%
Bezalkoholowe produkty to już konieczność w dobrze wyposażonym barze – potwierdza Marek Posłuszny, jeden z najlepszych barmanów flair na świecie, ambasador Ginu Lubuskiego.
– Ilość osób deklarujących abstynencję z roku na rok jest coraz większa i w związku z tym liczba spożywanych alkoholi 0% wzrasta w zaskakującym tempie. Goście coraz częściej szukają nowych, bezalkoholowych smaków w koktajlach i dlatego też, warto mieć na barze jeden lub dwa produkty 0%, dzięki który w prosty sposób możemy nadać naszym moktajlom, czyli właśnie bezalkoholowym drinkom, aromatyczny smak zbliżony do prawdziwego alkoholu. Jednym z najczęściej wybieranych „alkoholi bezalkoholowych” jest właśnie gin, który konsumenci cenią za lekkość, aromatyczności i różnorodność smaków– tłumaczy Marek Posłuszny.
Jak to pić?
Lubuski Free to produkt idealny dla fanów miksologii, bo jest przeznaczony do konsumpcji – podobnie jak gin – w drinkach.
– Nowy Lubuski będzie się dobrze układał w prostych połączeniach typu Gin&Tonic, jak również w moktajlach wieloskładnikowych, które potrzebują jałowcowo-ziołowego dodatku smaku – mówi Marek Posłuszny. – Polecam chociażby połączenie Lubuskiego Free, toniku zero, cytryny i ogórka. Do tego oczywiście kostki lodu. Genialne!
Więcej autorskich przepisów Marka Posłusznego, Ambasadora Ginu Lubuskiego, znaleźć można na fanpage’u Ginu Lubuskiego w serwisie Facebook.
Charakter z natury
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska, to najpopularniejszy gin w Polsce1. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – np. warianty infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. Gin Lubuski Bitter Orange, Lubuski Fresh Lime czy Lubuski Botanic Light.
Od 2009 roku marka należy do firmy Henkell Freixenet Polska, a produkcja Ginu Lubuskiego odbywa się w Toruniu.
Źródło: Henkell Freixenet Polska Fot: mat. prasowe
1 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie W22 2022 – W21 2023, w kategorii: Gin
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.