Już od prawie ćwierć wieku Carlsberg sponsoruje tę jedną z największych piłkarskich imprez na świecie. To siódme z rzędu mistrzostwa w piłce nożnej organizowane przez UEFA EURO 2012TM, których oficjalnym partnerem jest Carlsberg.
„Carlsberg już od ponad 20 lat wspiera europejskie mistrzostwa w piłce nożnej. Jesteśmy dumni z tego, że nawiązaliśmy partnerskie relacje z marką cieszącą się takim uznaniem jak Carlsberg" - mówi Michel Platini, Prezes UEFA. - „UEFA EURO wiele zyskuje dzięki wiedzy i doświadczeniu w zakresie sponsoringu sportowego zdobytego przez Carlsberga w ciągu tych lat".
Symbolem EURO 2012 jest rozwijająca się roślina - kwiat. Tak samo rozwijają się relacje pomiędzy spółką Carlsberg Breweries a UEFA - organizatorem mistrzostw EURO.
„Sponsorując mistrzostwa EURO 2012, potwierdzamy naszą wieloletnią lojalność i entuzjazm związane z europejskim futbolem na najwyższym poziomie" - podkreśla Jørgen Buhl Rassmussen, Prezes Carlsberg Breweries. - „EURO 2012 jest kamieniem milowym dla Carlsberga - już od niemal ćwierć wieku sponsorujemy to sportowe wydarzenie, jednak - co ważniejsze - po raz pierwszy w 2012 r. mistrzostwa Europy w piłce nożnej odbędą się w Europie Wschodniej".
„Obecność Carlsberga na mistrzostwach UEFA EURO 2012 daje nam duże możliwości działań na rynku polskim. Jesteśmy przekonani, że nasze wieloletnie doświadczenie w sponsoringu sportowym pozwoli na przygotowanie ciekawych atrakcji dla naszych konsumentów, klientów i zapewni im wiele niepowtarzalnych emocji. Najbliższe dwa lata będą dla nas czasem przygotowań do tego wielkiego święta piłki nożnej" - mówi Jacek Pastuszka, Prezes Zarządu Carlsberg Polska.
Od czasu, gdy Carlsberg został sponsorem Mistrzostw Europy w 1988 r., duńska spółka browarnicza podjęła wiele starań, aby opracować solidne założenia oferty dla fanów futbolu.
Obecnie Carlsberg i UEFA wspólnie opracowują plany z atrakcjami dla kibiców zarówno w okresie poprzedzającym mistrzostwa, jak i podczas EURO 2012.
„Uważa się, że mistrzostwa UEFA EURO są najbardziej skutecznym działaniem promującym markę na świecie, a decyzja Carlsberga o sponsorowaniu EURO przyczyniła się do znacznego wzrostu znaczenia marki na rynku każdego z krajów goszczących mistrzostwa od 1992 r. Ponadto, sponsorowanie mistrzostw wzbudziło silne poczucie wspólnoty - ponad granicami krajów - we wszystkich pracownikach spółki Carlsberg Breweries" - powiedział Keld Strudahl, Dyrektor ds. Marketingu Międzynarodowego oraz Dyrektor ds. Sponsoringu Carlsberg Breweries.
Oczekiwania Carlsberg Breweries w związku z EURO 2012 są wysokie, ponieważ impreza ta stanowi również niepowtarzalną okazję promocji marki Carlsberg na stosunkowo młodych rynkach Europy Wschodniej.
(Monika Dawiec)
tagi: Carlsberg ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...