Nowości

SPAR zaprasza na grilla. Sieć wprowadziła wiele nowych propozycji marki własnej

Czwartek, 06 lipca 2023
Marka SPAR proponuje klientom szeroki wybór produktów na grilla i zaprasza do wspólnego wypoczynku w plenerze! Sieć wprowadziła wiele nowych propozycji marki własnej SPAR – w tym nowy, wysokiej jakości brykiet drzewny 3 kg, wyprodukowany z akacji i eukaliptusa. Wygodny uchwyt ułatwi zabranie go ze sobą na grilla w plenerze. Dodatkowo marka SPAR ma w standardowej ofercie szeroki wybór kaszanek i kiełbas na grilla, ogórków kiszonych, a także świeżych warzyw – sałat, pomidorów, etc. W kategorii produktów przemysłowych w ofercie marki SPAR na grilla dostępne są folie aluminiowe, tacki, talerze jednorazowe, kubeczki oraz serwetki.
„Przygotowaliśmy nową ofertę produktów marki własnej na lato – to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów poszukujących tańszych zamienników swoich ulubionych produktów. Oferta marki własnej SPAR jest zgodna z oczekiwaniami naszych partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład oliwy, oliwki, kosmetyki, produkty non food czy chemię gospodarczą. Zależy nam na tym, aby klienci mogli dokonywać zakupu produktów SPAR komplementarnie, dlatego nieustannie rozszerzamy ich ofertę. Dobry brykiet to podstawa udanego grillowania, dlatego nie mogło go zabraknąć w ofercie marki SPAR” - podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Niedawno marka SPAR rozszerzyła ofertę napojów o wodę źródlaną, soki oraz musy w tubkach, a także lemoniady marki Fresh to go. W sumie dało to 17 nowych indeksów. Na sezon letni sieć przygotowała również linię lodów i sorbetów pod marką własną SPAR. Oferta objęła 4 indeksy lodów o pojemności 900 ml oraz 4 warianty lodów 1 litr, a także 3 indeksy orzeźwiających sorbetów o pojemności 500 ml.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Sieć SPAR prowadzi też kampanię promocyjną „Lato ze SPAR”. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na bogaty asortyment produktów charakterystycznych dla okresu letniego, które są w ofercie SPAR: napojów, lodów, piwa, produktów grillowych – w tym również nowych, atrakcyjnych produktów marki SPAR. Kampania jest widoczna w sklepach, w gazetkach reklamowych, na bilbordach i w social mediach.



Źródło: Spar
Fot: mat. prasowe


tagi: SPAR , grill , marka własna , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,