SPAR zaprasza na grilla. Sieć wprowadziła wiele nowych propozycji marki własnej
Czwartek, 06 lipca 2023
Marka SPAR proponuje klientom szeroki wybór produktów na grilla i zaprasza do wspólnego wypoczynku w plenerze! Sieć wprowadziła wiele nowych propozycji marki własnej SPAR – w tym nowy, wysokiej jakości brykiet drzewny 3 kg, wyprodukowany z akacji i eukaliptusa. Wygodny uchwyt ułatwi zabranie go ze sobą na grilla w plenerze. Dodatkowo marka SPAR ma w standardowej ofercie szeroki wybór kaszanek i kiełbas na grilla, ogórków kiszonych, a także świeżych warzyw – sałat, pomidorów, etc. W kategorii produktów przemysłowych w ofercie marki SPAR na grilla dostępne są folie aluminiowe, tacki, talerze jednorazowe, kubeczki oraz serwetki.
„Przygotowaliśmy nową ofertę produktów marki własnej na lato – to odpowiedź na aktualne potrzeby klientów poszukujących tańszych zamienników swoich ulubionych produktów. Oferta marki własnej SPAR jest zgodna z oczekiwaniami naszych partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład oliwy, oliwki, kosmetyki, produkty non food czy chemię gospodarczą. Zależy nam na tym, aby klienci mogli dokonywać zakupu produktów SPAR komplementarnie, dlatego nieustannie rozszerzamy ich ofertę. Dobry brykiet to podstawa udanego grillowania, dlatego nie mogło go zabraknąć w ofercie marki SPAR” - podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Niedawno marka SPAR rozszerzyła ofertę napojów o wodę źródlaną, soki oraz musy w tubkach, a także lemoniady marki Fresh to go. W sumie dało to 17 nowych indeksów. Na sezon letni sieć przygotowała również linię lodów i sorbetów pod marką własną SPAR. Oferta objęła 4 indeksy lodów o pojemności 900 ml oraz 4 warianty lodów 1 litr, a także 3 indeksy orzeźwiających sorbetów o pojemności 500 ml.
Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.
Sieć SPAR prowadzi też kampanię promocyjną „Lato ze SPAR”. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na bogaty asortyment produktów charakterystycznych dla okresu letniego, które są w ofercie SPAR: napojów, lodów, piwa, produktów grillowych – w tym również nowych, atrakcyjnych produktów marki SPAR. Kampania jest widoczna w sklepach, w gazetkach reklamowych, na bilbordach i w social mediach.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.