Kolekcja Crafted Together będzie dostępna na 26 wybranych rynkach na świecie, w tym w Polsce, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i na kontynencie azjatyckim. W skład tej limitowanej garderoby wchodzą elementy wyznaczające kanony stylu, takie jak stworzona przez Dickies kultowa kurtka Eisenhower, a także bluzy, czapki i wiele innych rzeczy. Zwieńczeniem współpracy jest limitowana edycja butelki Jameson - idealna dla kolekcjonerów i fanów whiskey.
Niektóre T-shirty i bluzy zostały ozdobione nową, wykonaną na specjalne zamówienie grafiką będącą hołdem dla oryginalnego, związanego z marką Jameson od 1700 roku, logo (przedstawiającego sylwetkę człowieka dźwigającego baryłkę whisky) – „Barrelman”, które dziś jest już ikoną.
Aby uczcić globalną premierę Crafted Together, w Nowym Jorku (przy 9 West 8th Street) i Londynie (Carnaby Street) zostały otwarte sklepy pop-up, które fani obydwu marek będą mogli odwiedzić, aby jako jedni z pierwszych zakupić przedmioty pochodzące z tej kolekcji i wziąć udział w specjalnych aktywnościach przygotowanych przez obie marki.
W Polsce limitowaną edycję butelki z kolekcji Crafted Together można nabyć wyłącznie w sklepach sieci Lidl. Natomiast odzież, można zdobyć biorąc udział w konkursie konsumenckim organizowanym przez markę Jameson Irish Whiskey. Marka przygotowała 700 zestawów ubrań, aby je zdobyć należy kupić dowolną butelkę Jameson Irish Whiskey w sieci Lidl lub na stronie www.WinnicaLidla.pl, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na proste pytanie konkursowe. Konkurs trwa do 9 sierpnia 2023. Konkurs i limitowana edycja butelki promuje kampania w social mediach.
Brendan Buckley, Globalny Dyrektor ds. Marketingu Jameson, skomentował to wydarzenie w następujący sposób: „Jameson Irish Whiskey powstała w 1780 roku, kiedy odzież robocza stanowiła swego rodzaju uniform społeczności robotniczej, stanowiący częsty widok w lokalnych pubach po ciężkim dniu pracy. Z kolei Dickies, która rozpoczęła swoją działalność w 1922 r., jest kultową marką „workwear” wysokiej jakości. Obydwie marki zostały więc zbudowane na fundamencie rzemiosła i łączenia ludzi. Cieszy nas, że dzięki kolekcji Crafted Together Jameson x Dickies mogliśmy przywrócić ten wspólny etos do życia”.
„Wysoka jakość wykonania zawsze stanowiła dla nas podstawę, na której opieramy się, prowadząc działalność pod marką Dickies, a jej potrzeba jest głęboko zakorzeniona w naszej społeczności rzemieślniczej” – stwierdziła Sarah Crockett, Dyrektor ds. Marketingu Dickies. „Współpraca Dickies i Jameson wydaje się naturalnym partnerstwem ze względu na korzenie obu marek i nasze wspólne DNA. Cieszymy się, że możemy we współpracy z Jameson Whiskey upamiętnić historie naszych marek, a co najważniejsze, uhonorować naszych lojalnych klientów”.
W komunikacji marketingowej projektu, przedstawieni zostali twórcy i producenci ze społeczności Jameson Whiskey i Dickies mających na sobie elementy kolekcji. Video zostało nakręcone w destylarni Midleton Distillery w hrabstwie Cork przez urodzonego w Dublinie mieszkańca Brooklynu - fotografa Richa Gilligana, znanego z dokumentalnego podejścia w ramach fotografii portretowej i modowej. Tak powstałe dzieło prezentuje współczesną estetykę „workwear”.
Aby uzyskać więcej informacji i wziąć udział w konkursie, odwiedź stronę
www.jamesonkonkurs.pl.
Wideo i zdjęcia kolekcji są dostępne do pobrania
TUTAJ.
#JamesonxDickies #CraftedTogether #SZUKAJSWOICH
Źródło: Weber Shandwick
Fot: mat. prasowe