fritz-kola superzero podbija segment produktów bez cukru
Piątek, 16 czerwca 2023
Nowa fritz-kola superzero przenosi bezcukrowe doznania na wyższy poziom. Napój wzbogaca rosnącą kategorię produktów typu zero* intensywnym smakiem fritz-koli oraz dużą dawką kofeiny przy zerowej zawartości cukru. Najnowszy produkt z rodziny fritz-koli jest już dostępny w sprzedaży w Polsce.
blisko 2 na 3 Polaków chce ograniczyć cukier
Z badania konsumenckiego2 przeprowadzonego przez agencję Mintel wynika, że 65 proc. konsumentów w Polsce próbuje ograniczać cukier. Choć pandemia wzmocniła wśród konsumentów potrzebę „dogadzania sobie”, jednocześnie zaczęli oni zwracać większą uwagę na zdrowie, m.in. poprzez zmniejszenie ilości spożywanego cukru. Nie godząc się na kompromisy smakowe – fritz-kola superzero jest odpowiedzią na ten trend.
Mirco Wolf Wiegert, założyciel i dyrektor zarządzający fritz-kulturgüter, podkreśla: "Zero to nic nowego; prawie każdy producent coli ma w swoim asortymencie wersję bez cukru. Nasz produkt jest czymś więcej niż zwykła kola bez cukru. Chcemy, aby nie tylko dobrze smakowała, lecz była super dobra".
orzeźwienie bez grama cukru
Nowa fritz-kola superzero to wyjątkowy napój, który nie tylko nie zawiera cukru, ale także utrzymuje oryginalny smak fritz-koli. Ten właśnie efekt był priorytetem marki podczas tworzenia nowej koli w rodzinie fritz. Dzięki intensywnemu smakowi koli, wzbogaconemu dodatkową dawką kofeiny z naturalnego ekstraktu z orzechów kola oraz nutą cytryny, stanowi apetyczną alternatywę dla tradycyjnej fritz-koli "bez cukru" w białym opakowaniu. Dodatkowo, fritz-kola superzero jest wegańska.Wybierając ten napój, klienci mogą być pewni, że wspierają swój świadomy styl życia, jednocześnie ciesząc się przyjemnością smaku. To właśnie te cechy są poszukiwane przez konsumentów, którzy nie zawsze znajdują je w typowych napojach bezcukrowych3.
najwspanialsze zero w historii już dostępne
Łatwa do rozpoznania fritz-kola superzero wyróżnia się unikalnym czerwono-czarnym designem. Wybór fritz-koli oznacza odpowiedzialną konsumpcję, gdyż marka stawia na wysoką jakość produktów spożywczych oraz kulturową wartość. fritz-kola superzero oferowana jest wyłącznie w małych butelkach: 0,2l and 0,33l. fritz-kola postrzega się jako dobro kulturowe, a nie tani produkt masowy.
Źródło: fritz-kulturgüter * Bron: Nielsen, LEH + DM + GAM, obrót w 1000 // do segmentu lekkiego przypisana jest fritz-kola bez cukru 2 Mintel, 2021 3 Bron: Mintel, Carbonated Soft Drinks - Germany - 2021; Döhler Trend Presentation, 2022 r.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.