„Pasztet Babuni" to nowy produkt marki Stoczek. Przeznaczony jest dla klientów ceniących sobie tradycyjne receptury i smaki, przypominające domowe wyroby, które jadaliśmy w dzieciństwie. „Pasztet babuni" dostępny jest w opakowaniu stylizowanym na domowe przetwory.
W tym samym czasie dotychczas dostępne w ofercie Stoczka pasztety podrobowe „luksusowy"
i „mazowiecki" zyskały nowe, odświeżone opakowania, co pozwoli na ich lepszą ekspozycję na sklepowych półkach. Nowa szata graficzna i kolorystyka ułatwi również klientom odróżnienie po opakowaniu poszczególnych smaków i kategorii produktów.
„Pasztet babuni" oraz pasztety w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od maja. Sugerowana cena 270 g opakowania to 4,50 zł (Pasztet babuni) i 3 zł za pasztety mazowiecki i luksusowy w opakowaniu 270 g oraz 4,80 zł w opakowaniu 470 g.
(Monika Dawiec)
tagi: Stoczek ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...