„Pasztet Babuni" to nowy produkt marki Stoczek. Przeznaczony jest dla klientów ceniących sobie tradycyjne receptury i smaki, przypominające domowe wyroby, które jadaliśmy w dzieciństwie. „Pasztet babuni" dostępny jest w opakowaniu stylizowanym na domowe przetwory.
W tym samym czasie dotychczas dostępne w ofercie Stoczka pasztety podrobowe „luksusowy"
i „mazowiecki" zyskały nowe, odświeżone opakowania, co pozwoli na ich lepszą ekspozycję na sklepowych półkach. Nowa szata graficzna i kolorystyka ułatwi również klientom odróżnienie po opakowaniu poszczególnych smaków i kategorii produktów.
„Pasztet babuni" oraz pasztety w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od maja. Sugerowana cena 270 g opakowania to 4,50 zł (Pasztet babuni) i 3 zł za pasztety mazowiecki i luksusowy w opakowaniu 270 g oraz 4,80 zł w opakowaniu 470 g.
(Monika Dawiec)
tagi: Stoczek ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...