Nowości

Lody na bazie produktów Braci Sadowników. Owocna współpraca Willisch

Poniedziałek, 12 czerwca 2023
Rodzinna firma Willisch z Wągrowca łączy siły z Braćmi Sadownikami. Efektem tej współpracy są 3 nowe smaki lodów, a to nie koniec.
Jabłkowe lody prosto z sadu

Szarlotka, jabłko z burakiem i tymiankiem oraz jabłko z orzechem arachidowym. Podstawą dla tych smaków, są soki oraz smoothies Braci Sadowników z linii Tłoczone jabłko oraz Gęste jabłko.

- Naturalny skład i niebanalne połączenia smakowe sprawiają, że to idealna baza do stworzenia lodów - mówi Robert Willisch, właściciel firmy. - Takie sorbety stanowią świetną propozycję na nadchodzące, upalne dni. - dodaje.

Gdzie kupić takie lody?

Wspomniane wcześniej smaki są dostępne od poniedziałku 8 maja w ofercie sklepu internetowego willisch.pl. Lody w dowolne miejsce w Polsce dostarcza kurier InPost w specjalnych termoboxach, dzięki czemu wytrzymują zamrożone w dostawie nawet do 72 godzin.

Z pasji do jakości

Dobór firm do współpracy nie był przypadkowy. Obie marki charakteryzują się licznymi punktami wspólnymi, takimi jak jakość, tradycja, rodzina.

- W Willisch dbają o jakość lodów tak samo, jak my w sadzie dbamy o jabłka - mówi Konrad Jędrzejak, Brand Manager marki Bracia Sadownicy. - Efektem tych wspólnych wartości są lody o niebanalnych kompozycjach, dzięki którym odkrywamy smak jabłka na nowo. - dodaje.


Willisch to rodzinna firma z Wągrowca (woj. wielkopolskie) od 1983 roku produkująca ręcznie robione lody, które można nabyć w ich sieci lodziarni, a także największych sieciach handlowych, licznych lokalnych sklepach oraz przez pierwszy w Polsce sklep internetowy z lodami.

Bracia Sadownicy to polska firma ze Śmiłowic (woj. kujawsko-pomorskie), zajmująca się od pokoleń uprawą jabłek, które stanowią bazę dla tłoczonych soków, napojów i przekąsek. Wszystko to w zgodzie z naturą, bez konserwantów, ulepszaczy i dodatku cukru. Produkty Braci dostępne są w licznych sieciach handlowych oraz sklepach tradycyjnych w całej Polsce.

Willisch_x_Bracia_Sadownicy_4.jpg



tagi: lody , Bracia Sadownicy , Willisch , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,