Pole golfowe Toya Golf&Country Club pod Wrocławiem było miejscem pierwszego turnieju
z cyklu Euler Hermes Golf Business League, podczas którego marka Otard zainaugurowała tegoroczny sezon golfowy.
Jest to cykl ośmiu turniejów jednodniowych, odbywających się w całej Polsce. Do rozgrywek zostają zaproszeni przedstawiciele lokalnego biznesu. W tym roku we Wrocławiu do rywalizacji stanęło 61 zawodników, którzy walczyli w kategorii stableford netto ¾ hcp.
Zwyciężył Jarosław Szewczyk, który osiągnął wynik 39 punktów stableford. Drugie miejsce, z 38 punktami, zajął Przemysław Giel. Tuż za nim uplasował się Victor Hołdyński, który uzyskał 36 punktów.
W trakcie turnieju odbyły się dodatkowe konkursy: BMW Longest Drive oraz Citi Handlowy Nearest to the pin. W obydwu triumfował Kazimierz Zadrożny. Marka ekskluzywnego koniaku Otard towarzyszyła golfistom podczas rozgrywek i była sponsorem nagród dla zwycięzców.
Luksusowy koniak Otard związany jest z golfem od 2006 roku i z niesłabnącym zaangażowaniem promuje ten sport w Polsce. Elegancja, prestiż i klasa to wspólne wartości, które są fundamentem czteroletniego partnerstwa francuskiego koniaku i elitarnej dyscypliny sportu, jaką jest golf.
(Monika Dawiec)
tagi: Otard ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...