Celem działań promocyjnych Pawełka jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych ludzi. Kampania, jak wszystkie działania wokół marki, ma na celu dotarcie do szerszego grona konsumentów, a co za tym idzie, zachęcenie do zakupu i zwiększenie sprzedaży, tego sztandarowego batonika od Wedla.
Kampania skierowana jest do ludzi młodych, mieszkających w dużych miastach. Konsumenci sięgający po nowego batonika żyją aktywnie, często łącząc pracę zawodową z rolą rodziców. W świecie Pawełka spotykamy szczęśliwych ludzi, którzy podczas aktywnego dnia, czerpią przyjemność z chwili odpoczynku. Te osoby sięgają po Pawełka zawsze wtedy, gdy mają ochotę na małą przyjemność, która pozwoli im nabrać ochoty na resztę dnia.
Batonik daje impuls do działania oraz ogromną siłę, dzięki której świat staje się odjazdowy, odlotowy i pełen pozytywnych emocji. Jego intensywne i gładkie nadzienie, ma smak radości, czerpanej z beztroskiej chwili odpoczynku. Na dodatek, nowy Pawełek, jest zaraźliwie pozytywny i może powodować długotrwały, szczery uśmiech na twarzach naszych przyjaciół. Gwarantem smaku i jakości całej rodziny Pawełka jest marka Wedel.
Kampania Pawełka, tak jak wszystkie kampanie reklamowe Wedla będzie komunikowana na wielu płaszczyznach, poprzez: bilbord sponsorski, outdoor oraz działania w Internecie. Kampania wpisuje się w nową strategię komunikacji marki, opartą na haśle „Wedel, wyprodukowano dla przyjemności".
Założenia kampanii opierają się na przekonaniu, że na całym świecie powody, dla których ludzie jedzą czekoladę są takie same - robią to dla przyjemności. Dlatego też formuła materiałów promocyjnych została tak skonstruowana, aby rozweselać i dostarczać konsumentom radość, taką samą, jaką daje jedzenie Pawełka.
(Monika Dawiec)
tagi: Wedel ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...