Zwycięska reklama prezentuje postać Kostka - znanego także z reklam telewizyjnych promujących czekoladę Alpen Gold - wygodnie rozpartego na wprost czekolady z okienkiem przywodzącej na myśl telewizor, czyli „okno" na świat. Kreacje towarzyszące kampanii produktu przygotowała agencja reklamowa Grupa66 Ogilvy.
Uwagę jury konkursu zwróciły także layouty: Ravioli Street - pizzerii w Olsztynie promującej największą pizzę w mieście oraz salonu Sobiesław Zasada Warszawa - największego salonu Volkswagena w Polsce.
Konkurs City Plakat organizowany jest wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Jury (wykłądowcy SWPS) co miesiąc wybiera trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...