Nie tylko gin&tonik
Choć, jak pokazują badania, gin z tonikiem to wciąż najbardziej popularny ginowy drink
1, to jest to tylko ułamek tego, co można z tym alkoholem zrobić. – Gin możemy wykorzystać w niemalże każdym połączeniu smakowym – przekonuje Marek Posłuszny, mistrz świata barmanów, Ambasador Ginu Lubuskiego. – Świetnie układa się z owocami, ziołami, wszelkimi botanicalsami, uwielbia być łączonym z cytrusami, a do tego świetnie wypada również z cięższymi połączeniami, jak np. kawa czy czekolada. Latem wiele nam nie potrzeba. Gin wystarczy wymieszać z naszymi ulubionymi owocami, można dodać trochę świeżości z mięty czy bazylii i uzupełnić wodą gazowaną. To jest to, z czym gin lubi być łączony! – mówi Marek Posłuszny.
Zamieszaj z GINem!Ekspozycje „Zamieszaj z GINem” stanęły w największych sklepach sieciowych w całej Polsce. Skąd pomysł na taką akcję? – Chcemy zachęcić naszych konsumentów do eksperymentowania z naszym Ginem Lubuskim i próbowania nowych połączeń smakowych. Sezon majówkowy to idealny moment! – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szefowa Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska.
– Proponujemy proste, łatwo dostępne składniki, które najpewniej znajdziemy w naszej kuchni lub ogrodzie – dodaje z kolei Marta Tyszkowska, Kierownik Marki Gin Lubuski w firmie Henkell Freixenet Polska. – Samo przygotowanie drinków również powinno być łatwe – zamiast profesjonalnego barmańskiego shakera, wykorzystajmy słoik, zamiast miarki barmańskiej – zwykły kieliszek. W tworzeniu koktajli na bazie ginu możliwości są praktycznie nieograniczone!
Lider wciąż ten sam
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska, to od lat najpopularniejszy gin w Polsce
2. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Owoce jałowca są macerowane i destylowane w wysokiej jakości alkoholu, co nadaje ginowi wyrazisty smak jałowca, wzbogacony nutami majeranku, lawendy i kolendry.
Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – np. warianty infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. Gin Lubuski Bitter Orange, Sweet Grapefruit oraz Lubuski Fresh Lime. – Fanów marki pewnie ucieszy wiadomość, że już w maju rodzina Lubuskiego powiększy się o nowość! Mogę tylko powiedzieć, że będzie to coś zaskakującego! Zachęcam do śledzenia półek sklepowych i naszego fanpage’u – mówi Marta Tyszkowska.
Autorskie przepisy Marka Posłusznego, Ambasadora Ginu Lubuskiego, znaleźć można na stronie:
http://www.lubuskigin.pl/miksologia/ oraz na fanpage’u Ginu Lubuskiego w serwisie Facebook:
Lubuski Gin Źródło: Henkell Freixenet Polska
1 IRCenter dla Henkell Freixenet, badanie jakościowe, 8 FGI, 01.2023, badanie ilościowe CAWI N=1200, 02.2023
2 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresie W5 2022 – W4 2023, w kategorii: Gin